"I have not seen myself in the mirror today."

Çeviri:Ben bugün kendimi aynada görmedim.

4 yıl önce

11 Yorum


nr_cakir

have+V3 kullanımı sanırım günün daha bitmemiş olmasından kaynaklanıyor diye düşündüm I didn't see myself in the mirror today. Konu dışı bir yorumdu affedin...

2 yıl önce

MyesserGne

Bu cümledeki anlam için past simple yapısı uygun değildir; çünkü gün hala bitmemiştir. Cümlede "today" varsa, bu, present perfect yapının gerekliliğine işaret eder.

2 yıl önce

fevzi892693

Sen hayaletmisin?

2 yıl önce

merve395202

Paranormal Activity :O

1 yıl önce

TuranKST

Ben aynada bugun kendimi kabul etmedim?

3 ay önce

TuranKST

Gormedim

3 ay önce

FahriCekirge

Ben bugün kendimi aynada görmemiştim---yazdım kabul edilmedi. Neden?

2 yıl önce

birhemsire

onu diyebilmen için have değil had yazıyor olması gerekirdi

2 yıl önce

TheMsSimge

Ben de aynısını yaptım valla

2 yıl önce

Nesrin638445

Teşekkür ederim yanılmışım

1 yıl önce

melike388069

Paranormal olaylar...

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.