1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have not seen myself in th…

"I have not seen myself in the mirror today."

Çeviri:Ben bugün kendimi aynada görmedim.

April 18, 2014

23 Yorum


nr_cakir

have+V3 kullanımı sanırım günün daha bitmemiş olmasından kaynaklanıyor diye düşündüm I didn't see myself in the mirror today. Konu dışı bir yorumdu affedin...


MyesserGne

Bu cümledeki anlam için past simple yapısı uygun değildir; çünkü gün hala bitmemiştir. Cümlede "today" varsa, bu, present perfect yapının gerekliliğine işaret eder.


merve395202

Paranormal Activity :O


Buse821057

Toveb estağfurullah NEDEN?


MustiBera

Çünkü o bir vampir :)


AylaIpek

Türkçede zaman zarfları cümlenin başında kullanılabilir,bu nedenle çeviride 'bugün ben aynada kendimi görmedim' denebilir.


SemihAkgul

Bu yorumlar azalmalı ingilizcede de aynı anlamı birden fazla yapıyla verebilirsiniz ama uygulama onun kurduğu cümle yapısına en yakın cümleyi istiyor bi zahmet


Osman273170

Ben bugün kendime aynada bakmadım. Daha doğru bir Türkçe


nuray643944

Ben aynada bugün kendimi görmedim , neden yanlış ? Ayrıca bu kadar saçma bir cümlenin bize ne faydası var??


Aye95537

Ben hiç "bugün aynada kendimi gormedim" diye bir cümle kurmadım hayatım da . Olsa olsa "Ben bugün aynaya bakmadım "derim yahu.


elif117310

Boyle bir cumle normal kullanimda var mi gercekten!!!? Aynada gormemek anormal... Olsa olsa aynaya bakmadim denilir


ercan842502

Ben aynada bugün kendimi göremedim ile ben bugun aynada kendimi goremedim , arasında mana anlam farkı yok duo


FahriCekirge

Ben bugün kendimi aynada görmemiştim---yazdım kabul edilmedi. Neden?


birhemsire

onu diyebilmen için have değil had yazıyor olması gerekirdi


TheMsSimge

Ben de aynısını yaptım valla


fevzi892693

Sen hayaletmisin?


Duyqu.

Belki survivordadır?


melike388069

Paranormal olaylar...


Nesrin638445

Teşekkür ederim yanılmışım


TuranKST

Ben aynada bugun kendimi kabul etmedim?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.