1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have not seen myself in th…

"I have not seen myself in the mirror today."

Çeviri:Ben bugün kendimi aynada görmedim.

April 18, 2014

14 Yorum


nr_cakir

have+V3 kullanımı sanırım günün daha bitmemiş olmasından kaynaklanıyor diye düşündüm I didn't see myself in the mirror today. Konu dışı bir yorumdu affedin...

December 24, 2015

MyesserGne

Bu cümledeki anlam için past simple yapısı uygun değildir; çünkü gün hala bitmemiştir. Cümlede "today" varsa, bu, present perfect yapının gerekliliğine işaret eder.

February 7, 2016

merve395202

Paranormal Activity :O

August 2, 2017

fevzi892693

Sen hayaletmisin?

October 22, 2016

melike388069

Paranormal olaylar...

December 19, 2017

Buse821057

Toveb estağfurullah NEDEN?

March 5, 2019

TuranKST

Ben aynada bugun kendimi kabul etmedim?

July 15, 2018

TuranKST

Gormedim

July 16, 2018

AylaIpek

Türkçede zaman zarfları cümlenin başında kullanılabilir,bu nedenle çeviride 'bugün ben aynada kendimi görmedim' denebilir.

December 9, 2018

Osman273170

Ben bugün kendime aynada bakmadım. Daha doğru bir Türkçe

April 29, 2019

FahriCekirge

Ben bugün kendimi aynada görmemiştim---yazdım kabul edilmedi. Neden?

April 28, 2016

birhemsire

onu diyebilmen için have değil had yazıyor olması gerekirdi

July 30, 2016

TheMsSimge

Ben de aynısını yaptım valla

July 7, 2016

Nesrin638445

Teşekkür ederim yanılmışım

October 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.