Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What, why and how?"

Çeviri:Ne, neden, ve nasıl?

4 yıl önce

11 Yorum


topcu2006

'Neden, ve' arasına virgül konulmuş. Ve bir bağlaç olduğundan ayrıca virgül konulması yanlıştır.

3 yıl önce

fecriye

Diikatimizi ölçüyorlar

3 yıl önce

kivanc231

hell anladım how u ya hell gibi söylüyo

2 yıl önce

MelisaEki

How hic anlasilir degildi

2 yıl önce

erimtepeli

have diyo how çıkıyo

2 yıl önce

ahmet342904

Cok iyi

10 ay önce

SevilDurmu

Yapamiyoooommm

10 ay önce

sonterekeme

Çok saçma ne niçin nasıl dedim kabul etmiyor iyice saçmaladı program. Memrise yükleyip ondan çalışmak en iyisi.

2 ay önce

Musab702539

" Why " kaç anlamda kullaniliyor bir önceki soruda "kim" olarak kullanildi

4 hafta önce

MehmetBaki973816

Ne, niçin ve kimin neden olmuyo

3 hafta önce

MehmetBaki973816

Ne, niçin nasıl neden olmuyo sorry

3 hafta önce