Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What, why and how?"

Çeviri:Ne, neden, ve nasıl?

0
4 yıl önce

11 Yorum


topcu2006

'Neden, ve' arasına virgül konulmuş. Ve bir bağlaç olduğundan ayrıca virgül konulması yanlıştır.

4
Cevap ver3 yıl önce

fecriye

Diikatimizi ölçüyorlar

0
Cevap ver3 yıl önce

kivanc231

hell anladım how u ya hell gibi söylüyo

2
Cevap ver12 yıl önce

MelisaEki

How hic anlasilir degildi

1
Cevap ver12 yıl önce

erimtepeli

have diyo how çıkıyo

0
Cevap ver2 yıl önce

ahmet342904

Cok iyi

0
Cevap ver10 ay önce

SevilDurmu

Yapamiyoooommm

0
Cevap ver10 ay önce

sonterekeme

Çok saçma ne niçin nasıl dedim kabul etmiyor iyice saçmaladı program. Memrise yükleyip ondan çalışmak en iyisi.

0
Cevap ver2 ay önce

Musab702539

" Why " kaç anlamda kullaniliyor bir önceki soruda "kim" olarak kullanildi

0
Cevap ver3 hafta önce

MehmetBaki973816

Ne, niçin ve kimin neden olmuyo

0
Cevap ver3 hafta önce

MehmetBaki973816

Ne, niçin nasıl neden olmuyo sorry

0
Cevap ver3 hafta önce