"What,whyandhow?"

Çeviri:Ne, neden, ve nasıl?

4 yıl önce

18 Yorum


topcu2006

'Neden, ve' arasına virgül konulmuş. Ve bir bağlaç olduğundan ayrıca virgül konulması yanlıştır.

3 yıl önce

fecriye

Diikatimizi ölçüyorlar

3 yıl önce

kivanc231

hell anladım how u ya hell gibi söylüyo

2 yıl önce

MelisaEki

How hic anlasilir degildi

2 yıl önce

erimtepeli

have diyo how çıkıyo

2 yıl önce

ahmet342904

Cok iyi

1 yıl önce

SevilDurmu

Yapamiyoooommm

1 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Çok saçma ne niçin nasıl dedim kabul etmiyor iyice saçmaladı program. Memrise yükleyip ondan çalışmak en iyisi.

6 ay önce

Musab702539

" Why " kaç anlamda kullaniliyor bir önceki soruda "kim" olarak kullanildi

4 ay önce

MehmetBaki973816

Ne, niçin ve kimin neden olmuyo

4 ay önce

MehmetBaki973816

Ne, niçin nasıl neden olmuyo sorry

4 ay önce

biomer

How ı hev diye okudu

3 yıl önce

cagataybasbug

What why and hell yazdim la

3 yıl önce

MelisaEki

Bende oyle yazdim :D

2 yıl önce

canzan
canzan

ay ne güzel söyledi öyle

2 yıl önce

Fatmanurar13

And kelimesine dikkat edin

1 yıl önce

ServetHaka

sıralama önemli mi

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Kesinlikle, sözcüklerin anlamını doğru bilip bilmediğinizi ölçtüğünden aynı sırayla yazmanız isteniyor.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.