"Нам потрібно встановити час на годиннику."

Переклад:We need to set the time on the clock.

10 місяців тому

4 коментарі


fish-key

Для чого тут артикль "the"? Хто пояснить?

10 місяців тому

Nordry
Nordry

У даному випадку Ви самі точно знаєте про який саме годинник мова (оскільки зазвичай необхідність встановити час на годиннику виникає не просто так). Хоча, звісно, може бути й таке, що хтось прокинувся вранці і його осяяло думкою: "А встановлю-но я час на годиннику. Будь-якому. Бо захотілося..." - тоді можна було б і неозначений артикль вжити. :)

9 місяців тому

fish-key

Я мав на увазі артикль "the time" )

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Я поставив артикль the time із міркувань, що встановлюємо певний, визначений у цей момент точний час (ЦЕЙ час).

9 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.