"Las patatas son de Sudamérica."

Traducción:Terpomoj estas el Sudameriko.

March 16, 2018

9 comentarios
El debate ha sido cerrado.


Dejo

Mi skribis ''de'' anstataŭ ''el'' Laŭ PIV ''de'' povas esti uzata por esprimi devenon.


Jorge.R.Nogueras

Vi pravas, ankaŭ laŭ PMEG: http://bertilow.com/pmeg/gramatiko/rolmontriloj/rolvortetoj/de/ne-aga_o-vorto.html#i-sub

Bonvole raportu la frazon.

Mi diru, tamen, ke pro tio ke "de" jam havas amason da uzoj, estus pli bone uzi "el" en ĉi tiaj okazoj, kiam temas pri deveno.


VctorMartn1

Mankas "LA" terpomoj, ĉu ne?


Mireia908547

Oni uzi "el" nur por ejoj, cu ne? "


miguelmg26

Cual es la diferencia de "el", "de" y "pri" porque en la traducción sale que todas significan "de"


CarlosAdri786

Sed ili estas manĝataj de la irlandanoj.

Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.