Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er ist zugleich ein Schüler und ein Lehrer."

Çeviri:O aynı zamanda öğrenci ve öğretmen .

5 ay önce

4 Yorum


Gluslu0

ein lar neden var

5 ay önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Almancada bir kelimeyi tekil halde kullanacağınız zaman başına mutlaka "ein/eine" (ve tabii ismin diğer hallerinde kullanılan versiyonları) ya da artikel koymanız gerekir. Bu cümlede de özne olan kişinin "bir" öğrenci ve aynı zamanda "bir" öğretmen olduğundan bahsedilmektedir.

5 ay önce

Gluslu0

evet ama bir öğrenci ve bir öğretmen cevabını kabul etmiyor

5 ay önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Tamamdır, düzeltiyorum :) Bildirdiğiniz için teşekkürler!

5 ay önce