"Er ist zugleich ein Schüler und ein Lehrer."

Çeviri:O aynı zamanda öğrenci ve öğretmen .

7 ay önce

5 Yorum


Gluslu0

ein lar neden var

7 ay önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Almancada bir kelimeyi tekil halde kullanacağınız zaman başına mutlaka "ein/eine" (ve tabii ismin diğer hallerinde kullanılan versiyonları) ya da artikel koymanız gerekir. Bu cümlede de özne olan kişinin "bir" öğrenci ve aynı zamanda "bir" öğretmen olduğundan bahsedilmektedir.

7 ay önce

Gluslu0

evet ama bir öğrenci ve bir öğretmen cevabını kabul etmiyor

7 ay önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Tamamdır, düzeltiyorum :) Bildirdiğiniz için teşekkürler!

7 ay önce

FyP3xuU3

düzeltilmemiş

1 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.