1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They want to count the numbe…

"They want to count the number of flights to China."

Çeviri:Onlar Çin'e olan uçuşları saymak istiyorlar.

April 18, 2014

9 Yorum


cemil.ben

onlar Çin'e uçuşları saymak isterler yazdım olmadı ''olan'' nerede burada?


sevda219639

Aynen ben de oyle yazdim."of "mi ki acaba?


porselenfincan

Saymak mı istiyorlar yok "sayısını" mı istiyorlar? Saymak fiil olarak 'count'


Ouz754682

"Çin uçuşlarını saymak istiyorlar" bununda doğru kabul edilmesi gerekmez mi?


yidizbayka

İt has done to me


OzgurYILMA9

Cümleden "the number" i çıkarsak olmuyor mu? İki sefer "saymak" demiş gibi olmuyor muyuz?


agb973097

Bu ne arkadaş bire bir yazıyorum ama hata veriyor


sonterekeme

Number of flights to china Çin'e uçus numarası değil mi arkadaş bu ne bicim bir ceviri mantigi anlamadım.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.