1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She found her turtle again."

"She found her turtle again."

Fordítás:Megint megtalálta a teknősét.

April 18, 2014

5 hozzászólás


annahatos

Megint megtalálta a teknősét


Zsolt82

az újból... nem jó fordítás?


Apici2

Újból, újra, ismét, mindegyik jó.


NexusAsus1

She finds her turtle again helyes lenne? Azért kérdem mert korábbi példánál találkoztam a következővel: She finds her father, azaz Megtalálta az apját.


kachyta

nem mert a finds jelen idő, itt meg a mult idő kell. a find mult ideje a found.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.