A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She found her turtle again."

Fordítás:Megint megtalálta a teknősét.

4 éve

4 hozzászólás


annahatos

Megint megtalálta a teknősét

2 éve

Zsolt82

az újból... nem jó fordítás?

4 éve

NexusAsus1

She finds her turtle again helyes lenne? Azért kérdem mert korábbi példánál találkoztam a következővel: She finds her father, azaz Megtalálta az apját.

3 éve

kachyta
kachyta

nem mert a finds jelen idő, itt meg a mult idő kell. a find mult ideje a found.

3 éve