A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ne szalaszd el ezt a lehetőséget!"

Fordítás:Do not miss this opportunity!

0
4 éve

5 hozzászólás


MariannaSilye

a possibility miért nem jó? :(

1
Válasz4 éve

Trelotrino

A possibility az egy véletlenszerű lehetőség (lehetséges hogy valami megtörténjen). Az opportunity pedig lehetőség számodra-számomra-valaki számára, hogy megcsináljon, elérjen valamit.

2
Válasz4 éve

csorbala

Ez felszólító mondat?

0
Válasz4 éve

Nitram.
Nitram.

Igen. Az angolban a felszólító mondat az egyetlen mondattípus, amelyben nem tesszük ki az alanyt (itt: you). Ez az egyetlen dolog, ami megkülönbözteti az állító mondattól, mert nincs igeragozás (legalábbis nem sok).

3
Válasz4 éve

totyi1

a három válasz közül kettő jó, mert a másodikban is ugyanazt irják le szóról-szóra.

0
Válasz3 éve