1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar erkek çocuklarıdır."

"Onlar erkek çocuklarıdır."

Çeviri:They are boys.

April 18, 2014

40 Yorum


chok_bilmish

Children neden yazilmiyor?


WhyS0Serious

Children tüm çocukları kapsar Çocuklar anlamına geliyor. Boy ise oğlan-erkek çocukları nitelendiriyor bu yüzden boy kullanılmış.


KubraONAR1136

Boy erkek çocuk demektir


K-POPKEDCK

Oğlan demek değilmiydi ?


zgn144351

Evet bende o hataya düştüm


Kaan165849

Onlar erkek çocuklarıdır diyor soruda. Children kızlarıda kapsayan bir tabirdir. They are boys olacaktı cevap. Gecmiş olsun.


Servirevan

Türkçe çevirileriniz sorunlu "erkek çocukları" ne yahu?


ElifNazz9

" Boys "tan sonra "children" kelimesi gelmesi gerekmez mi ?


enes998823

Hayır boys derken zaten erkek çocuklardan bahsediyosun. Boys children dediğinde erkek çocuklar(boys) çocuklar (children) demiş oluyosun.


Hamza67799

Boys child yazınca yanlış çıkıyor ama soruda ise o erkek çocuklarıdır diyor


K-POPKEDCK

boy erkek çocuk demekmiş yani boy (erkek çocuk) yazınca child (çocuk) yazmaya gerek kalmıyor


Murat529858

buraya kadar boy oğlan child çocuktu da burada neden child kabul edilmiyor. child erkek kız ikisinide mi kapsıyor? bölüm başlarında kısa açıklamalar olsa çok daha faydalı olur. beyin cimnastiği yaptırılıyor böyle ve birşey öğrendim diyebilmek için en başa dönüp tekrar etmek gerekiyor!


slamKalkan

are niye kullanıyoruz?


HseyinGl20

Beynim yandı resmen


Nilay76.

Bende düştüm o hataya


Asl2138

They are sons. Yazdım ama kabul etmedi, doğru olması gerekmez mi?


Gken860273

Sons benim erkek çocuğum anlamında burada o kastedilmemiş.


Nergiz358293

Ben they yazacaktim the yazdm olmadi


Vmin969029

Children neden kulanılmıyor


eda892977

Genel bir cümle neden are kullanıldı sadece they boys demedik


eylem562633

Ben anlamadım are niye geliyor geliyorsa da neden children


eylem562633

anlayamadım neden are geliyor are oluyorsa da neden children yok


Ofelya193809

Neden boys :-( oğlan değil mi???:-)


AliYlmazAy

Onlar erkek Çocuklarıdır sorusunun cevabı "onlar oğlanlardır",Olur mu?... Burda aidiyet var!... Yani,"Onlar,Onların Erkek Çocuklarıdır",Demek için:... "They are their sons",Daha Doğru Değil mi?... "Onlar,Onların Oğıllarıdır" demek Esas Karşılık Olmaz mı?... Sonuçta "Oğullar:Erkek(Oğlan)Evlâtlar Olmuyor mu:?... Yadırgadım!...


MuratBakan6

İki fiil aynı cümlede olmaz demiştiniz they fiil are da fiil beynimizi yakmayın ❤❤


Hayrnnisa417012

Sondaki "y" ne ise yariyor


Zahra614931

Children yazmishtim neden boyle oldu ki


Ayegl886092

Ya neden child yazamayız


sla879553

Doğru yazıyorum yanlış diyi


Umut547331

Neden a boys yazamadim


AyeYakn1

Neden çocuklara ,oğlanlar deniyor


simona956

Canlari neden sinirli ediyorlar yaa


EmrhC.

They are man child. Olması gerekiyor sandım. Mantık olarak da doğru ama neyse.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.