1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ekmek yiyor muyum ?"

"Ekmek yiyor muyum ?"

Çeviri:Esse ich Brot?

March 17, 2018

19 Yorum


mco980681

karatayın sorduğu soru (temsili değil)


mehmetzbak1

Artikel neye göre geliyor ya da gelmiyor? Esse ich das Brot neden olmuyor?


lalisam4

Das oldugu zaman ekmeği yiyormuyum? Oluyor ama emin değilim _


Coni705175

Das brot bir şeyi belirtirken söylenir artikeli ezberlemen lazım burada söylenmez


merzgzel

"Arkadaşlar neden "Esse" başa geliyor yani şöyle olmaz mı" diye soracaklar için; Cevap: ✔Eğer "esse başta olmasaydı cümle " İch esse brot" olurdu. ✔Artık cümle soru cümlesi olmazdı normal bir cümle olurdu. İyi dersler


Benduolingoyum

Lerne mit mir kostenlos eine Sprache! Duolingo macht Spaß und funktioniert nachweislich. Mein Einladungslink: https://invite.duolingo.com/BDHTZTB5CWWKSBG5ANJ6PZLAXU?v=la


Bulistark

"Esse ich das Brot?" neden olmuyor? Fiilden etkilenen ekmek işte. Ha artikelli (akkusativ) ha artikelsiz?


Bulistark

Yani muhtemelen ekmeği yiyor muyum olması ve yediğimin herhangi bir ekmek değil de örneğin anneme masanın üstündeki ekmeği yerken kullanacağım içinde biraz şizofreni barındıran bir soru oluyor akkusativ kullanımı ama neden yani? Buralardan yanıyoruz hep.


elakarasu1

cevap ne olmalı ki


Deniz410453

Kendine niye soruyorsun ekmek yiyor muyum ne

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.