"The girl drinks orange juice."

Çeviri:Kız portakal suyu içer.

April 18, 2014

17 Yorum


SanemVural1

olmuyorrrr

November 25, 2016

TalipTalip

offf ya olmuyor bulun ya

February 17, 2017

alihuseynzade

diyorum çalışmıyor

November 7, 2016

LeylaNazKnay

girls ve girl hep karıştırdığım şeylerdir

January 24, 2017

ANDRODOYUN

S takısı çoğullaştırıyo girl/kız girls/kızlar

January 18, 2019

alpersezer770

Robot gibi okuyun

March 9, 2017

alpersezer770
  1. Tekil şahıs she he it.
March 9, 2017

eren85696

yuh nasil

July 28, 2017

SelcukOguz1

Yavaşlatınca özürlü oluyor

August 3, 2017

emre666

-s takisini yanlış kullanmış

September 21, 2017

Vedat998829

Bunu okuyunca bir ingiliz gibi hissediyorum

May 26, 2018

Ayfer865961

yalnış okuyunca niye kapanıyorda 1 saat sonra açılıyor mikrofon

August 8, 2018

Dreamer080798

Çok kolay

January 18, 2019

Muhammet244729

Neyse ne?

August 9, 2019

esrazcnnn

acaba kız turuncu suyu içer yazsam doğru kabul eder mi :D

August 19, 2019

Eypevik2

kız portakal suyu İÇİYOR kabul edilmeli..

September 9, 2019

NezrinKazm

Çok gözəl

October 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.