1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Thank you for calling."

"Thank you for calling."

Çeviri:Aradığınız için teşekkür ederiz.

April 18, 2014

14 Yorum


Makturk

"Arama icin tesekkur ederim"i de kabul etmedi.


omerburakpolat

Zaten dersin (konunun) adı -ing eki


MehmetKesk4

Araman icin teşekkürler iniya saymadı


tyty624053

Madem ing eki araman diye kabul etmeli


patroller

"Aramanız için teşekkür ederim" niye kabul edilmiyor da "Thank you for paying" de ödemeniz için için teşekkür ederim kabul ediliyor. Tam bir tezat, buna bir el atın yetkili arkadaşlar


pinar484

''Thank you for paying'' ''ödeme için teşekkürler'' de neden ''thank you for calling'' ''arama için teşekkürler'' olmuyor?


kunter54

" aradığınız için" " your calling " olması gerekmez mi?


bilgeus

Buradaki itirazlarimiz dikkate alinip da duzenleme yapılıyor mu acaba, gerci pek sanmiyorum


hasankocak4

Thanks teşekkürler Thank teşekkür olması gerekmiyor mu?


kadir313227

aradığın için sağol neden kabul edilmedi.


Dece705446

Yanlış Düzeltin. Ederiz değil ederim.


ramiz196436

Ederiz kullanilirsa çoğul oluyor.halbuki aradığın için Teşekkür yeterli olmalı. Yada ederim olmalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.