1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O çocuklarını sever."

"O çocuklarını sever."

Çeviri:He loves his children.

April 18, 2014

121 Yorum


debian1005

He loves children neden hatalı anlamadım


mussamka

She loves her children He loves his children Aynı anlama gelir


hakan733494

"She loves children " o çocukları sever "She loves his children" O onun çocuklarını sever. Böyle olması gerekmez mi ?


zeynep10790

Aynn ben its olur diye düşünmüşdüm her children yerine


Ercan528154

Çocuklar hayvan mi?


simetri

'O çocukları sever' anlamına gelir


alkan593693

Kendi çocuklarını sever olması gerekiyor (her/his)


duyguatala

orda 2 tanesini tiklayacakatin 1 ve 3 o yzden hatali


Elif854017

Anlami "o sever cocuklar " o yüzden olmuyor


Ymert2

Cunku butun siklari isaretleyin yazio


XrkM16

O zaman onun cocugu olmaz


Bontel

senin kullandığın cümlede o çocukları sever diyor he loves his children ise o çocuklarını sever demek


GkayBilgin16

Bunu da kabul etmiyor


bet232350

2 cevap varmiş çünkü bnde öyle yapmıştım


Mtyl1127

ikisi nede basman lazım :D


Mustafa695256

She loves the children olur muydu acaba


Elif854017

"O çocukları sever" oluyor o zaman. "ÇocuklarıNI" olması için his ekini kullanmak lazim.


gurbetefe

He loves his children neden kabul etmedi


pobtardis

he has children loves nden yanlış oldu


nginrgin

Sahiplik belirten bir durum yok ortada.


nginrgin

"he loves own children" neden olmadı acaba?


mmacit13

Bence anlam olarak ayni cunku.


Hakan650478

His ve Her neye göre erkek kadın olarak mı değişiyor


RabiaBayan

Hata veriyo kaldım öyle


GokayDonat

Benim düşüncen ingilizcede gizli özne kavramı olmadığı için o onun çocuklarını sever oluyor ama türkçede gizli özne kavramını kullandığımız için dualingo otomatik çeviriden o çocuklarını sever diye çevirmiş


hakanpekcan

Haklısın, yani sen bunu demek istedin anlam bozukluğu var.


MuhammetIr

Neden its koyuyor


iskndr.fnda

O cocuklarıni sever - she loves children kabul etmedi... "She loves his children" olmasi gerekiyormuş - o onun cocuklarini sever degil mi bunun anlamı neden yanlıs dedi??


ilkeryamuc

It ve its de o zaman başka birinin çocuklarına ya da kendi çocukları anlamina çıkabilirdi. Sacmalamis...


elvanelvan88

He love him child..? :( neden


Lalisa719900

Abla çok iyi anlatıyorsun.


sunbeyaz

He loves his children


Cihan568568

he loves his children neden yanlış


leyla602916

It loves your kids cümlesi neden olmaz


MuhammedAl831934

Hatalı soru, dogru yapiyoruz yanlis diyor


Betl703589

She loved her children neden hatali söylermisiniz


mevlutersoy

Loved geçmiş zaman fiili olduğu için , burada geniş zaman kullanman gerekirdi . Loves demen gerekirdi yani


merve571349

Soruda bir hata var


dcidiliclal2003

cevap 1 ve 2 olucak


Miss_Left_Hand

his ve her aynı zamanda kendi anlamında da mı kullanılıyor?


Mtyl1127

ikisi nede basmanız lazım :D


berat140

çok saçma bütüm hepsini yaptım yanlış çıktı


Brk717501

Peki love yerine like olmaz mı?


Elxan90

her ikisi dogru cevab


merve.eker

hepsini hatalı veriyor


beyza5000

yanlış diyor ama doğru üçüde olmuyor


demet906621

Türkçe düşünmemeye çalışın...çözüm bu


Bengisu304805

Çck sacma neden their kullaniyoruz


MertAkbulu4

Bozuk düzeltin şunu


zlemnarc

Neden ikisnede her veya his gelmiyor ki


duo223353

Çok kolay sorular var. Anlamanız yeterli.


emirhanozcan

İngilizceniz yoksa her yapamadığınızda buraya gelmeyin


sudiii11

Her demek şart mı


enes68181

He likes children's neden hatalı


serhan130003

Bendede he loves their children kabul etti


BerilGegeoglu

She likes him children neden olmadi kiii


saudadefb

He loves the children neden olmadı


saudadefb

He loves him children neden olmadı


serhat356450

his kelimesi ona demek he o demek children çocuklar loves sever tamam anladık ancak his ne alaka o cümlede


Flasercan

Arkadaşlar peki şöylr diyebilirmiydik He loves its children


rfat10

Bizde "o onun çocuklarını sever" derken ingilozce soylemi ; "o çocuklarını sever" oluyor abladigim kadarıyla.


aslan50011

Dualingoda kacincisiniz ben ucuncu


Kerem447

Love ve like ne zaman kullanılır anlayamadım


Theboogieman_

He loves him children yazdım kabul etmedi ❤❤


rvp981

He yada she orda o demiş nerden bilelim ki


AtfYldz

Hatalı çeviri. She demiş ben de He ile yaptım. *He loves his children" yani


Tue644510

She loves childeren yaptım hata verdi she loves him childeren olacakmış sebebi nedir arkadaşlar him ne manada kullanılıyor


ktrdekhamz

Bence yazıyı yanlıs okuduk yani ben öyle yaptım çünkü


hakanpekcan

Burada anlam bozukluğu var ''O çocuklarını sever.'' cümlesinde kendi çocuğunu mu yoksa başkasının çocuğunu mu seviyor. Bunu bende yanlış yaptım meğerse o başkasının çocuğunu seviyormuş o yüzden doğru cevap: She loves her children.


mevlutersoy

She loves own children olması gerekmiyor mu , hem she hem her kullanınca başkasının çocuğunu seviyor gibi de bir anlam çıkabiliyor ?


atapro11

Bir kere her onun demek ama verdiği cümlede onun kelimesi yok!!!!


Orta_parmak

She likes the children niye yanlış


SNAN959978

"O çocuklarını sever".Kendi çocuklarını sevdiğinden bahsediyor.Başkalarının çocuklarını değil.Haliyle "she loves children" olması gerekmez mi?


ferdi914354

Soru hatalı she ve her oluyor. he ve him yazdığımızda olmuyor. Erkekler çocuklarını sevemez mi?


DneGaye

Burada bir soruda doğru cevap she loves her children. Ben He loves him children yazdım yanlış uyarısı verdi. Soruda cinsiyet belirtilmiyor ki soruda kadınlar için deseydi tamam anlarım


btuna32

She loves her children - same - he loves him children


sema72845

he loves him children kabul etmiyor neden


Lalisa719900

Arkadaşlar merhaba. He loves the children olması lazım değil mi? He loves his children O onun çocuklarını sever Demek değil mi?


babak381894

"He loves his children" doğru olamaz mi?


DursenKara

Erkek resmi var he olmasi gerekiyor


Emre303132

"She loves their children" Olur mu?


-_oyku_-

Cümlenin Türkçesinde anlatım bozukluğu vardır doğrusu :'O onun çocuklarını sever' olmalıdır.


Cemile405302

He loves him children olarak yazdığımda yanlış yaptım olarak değerlendiriliyorum. Ne alaka? Bu hatayı düzeltin lütfen. Kadın yada erkek farketmez


Aida574800

He loves his children neden yanlış


oquzv

Buradaki her ne anlama geliyor?


Ersin649397

Adam çocuklarını sevemez mi


Ersin649397

Adam çocuklarını sevemez mi


Ersin649397

Adam çocuklarını sevemez mi


BurakDarko

A -He loves children ( o çocuklarını sever) B- He loves him children ( o onun çocuklarını sever) SORU: Neden A doğru değilde B doğru?


ArdaKaan7

Aynen bu soruda sıkıntı var


uurplt

She yerine he her yerine him kullandim neden hatali anlamadim


smkync01

He loves him children hatalı da she loves her children doğru mu??


gnl652589

Ben de şöyle yazdim kabul etmedi. He loves him children.ayni sey sadece erkek icin düşündüm


Zeynep165163

He loves him children kabul etmedi. She loves her children diyor. Sanırım bir hata var sistemde.


fred316478

He loves him children yazdım yanlış dedi!!!!


Alphakangu

"He loves him children" nasil yanlis olabiliyor?


AhmetEnesYORUK

O onun çocuklarını sever olmayacak mı? Burda kendi çocuklarını gibi olmuş.


omercito

She loves her children. - O onun çocuklarını sever. (Başka birisinin çocuklarını)

She loves her children. - O, çocuklarını sever. (Kendi çocuklarını)

İkisi de doğrudur.

O kendi çocuklarını sever - She loves her own children.


alper.alpa1

Omerchito she loves her children başkasının çocukları olmuyor kendi çocukları oluyor she loves children olsa idi çocukları sever olurdu çocuklarını değil.


omercito
  • Ayşe loves Fatma's children.
  • She loves Fatma's children.
  • Ayşe loves her children.
  • She loves her children.

"her = Fatma's" olabileceği gibi "her = Ayşe's" de olabilir.

Yani yukarıdaki cümlelerin her biri aynı anlamı taşıyor olabilir. "Her = onun" anlamına geldiği için kendi çocukları veya bir başkasının çocukları anlamını taşıyabilir. Dolayısıyla her iki şekilde de çevirmek mümkün.


mevlutersoy

Own kullansak kendi çocuklarını sever diye çevrilir aslında . Soruda bizden istediği hatalı olmuyor mu o yüzden


leyla602916

It loves your kids cümlesi neden olmaz.açıklayabilir misiniz


ilkerbirkent

Güzel yanıt teşekkürler


sinem280636

Neden she loves your children olmuyor


Efeavu1

She yerine it gelmeli

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.