1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O çocuklarını sever."

"O çocuklarını sever."

Çeviri:He loves his children.

April 18, 2014

72 Yorum


debian1005

He loves children neden hatalı anlamadım


mussamka

She loves her children He loves his children Aynı anlama gelir


hakan733494

"She loves children " o çocukları sever "She loves his children" O onun çocuklarını sever. Böyle olması gerekmez mi ?


simetri

'O çocukları sever' anlamına gelir


Ymert2

Cunku butun siklari isaretleyin yazio


duyguatala

orda 2 tanesini tiklayacakatin 1 ve 3 o yzden hatali


bet232350

2 cevap varmiş çünkü bnde öyle yapmıştım


Mtyl1127

ikisi nede basman lazım :D


alkan593693

Kendi çocuklarını sever olması gerekiyor (her/his)


Mustafa695256

She loves the children olur muydu acaba


Hakan650478

His ve Her neye göre erkek kadın olarak mı değişiyor


RabiaBayan

Hata veriyo kaldım öyle


pobtardis

he has children loves nden yanlış oldu


nginrgin

Sahiplik belirten bir durum yok ortada.


MuhammetIr

Neden its koyuyor


nginrgin

"he loves own children" neden olmadı acaba?


iskndr.fnda

O cocuklarıni sever - she loves children kabul etmedi... "She loves his children" olmasi gerekiyormuş - o onun cocuklarini sever degil mi bunun anlamı neden yanlıs dedi??


ilkeryamuc

It ve its de o zaman başka birinin çocuklarına ya da kendi çocukları anlamina çıkabilirdi. Sacmalamis...


elvanelvan88

He love him child..? :( neden


Selcen_Ozturk

him aitlik bildirmez.


sunbeyaz

He loves his children


leyla602916

It loves your kids cümlesi neden olmaz


MuhammedAl831934

Hatalı soru, dogru yapiyoruz yanlis diyor


Betl703589

She loved her children neden hatali söylermisiniz


merve571349

Soruda bir hata var


dcidiliclal2003

cevap 1 ve 2 olucak


Miss_Left_Hand

his ve her aynı zamanda kendi anlamında da mı kullanılıyor?


Mtyl1127

ikisi nede basmanız lazım :D


berat140

çok saçma bütüm hepsini yaptım yanlış çıktı


Brk717501

Peki love yerine like olmaz mı?


Elxan90

her ikisi dogru cevab


merve.eker

hepsini hatalı veriyor


beyza5000

yanlış diyor ama doğru üçüde olmuyor


demet906621

Türkçe düşünmemeye çalışın...çözüm bu


Bengisu304805

Çck sacma neden their kullaniyoruz


MertAkbulu4

Bozuk düzeltin şunu


zlemnarc

Neden ikisnede her veya his gelmiyor ki


duo223353

Çok kolay sorular var. Anlamanız yeterli.


Emirhanzca3

İngilizceniz yoksa her yapamadığınızda buraya gelmeyin


Efeavu1

She yerine it gelmeli


sudiii11

Her demek şart mı


enes68181

He likes children's neden hatalı


serhan130003

Bendede he loves their children kabul etti


BerilGegeoglu

She likes him children neden olmadi kiii


HaberinOls

He loves the children neden olmadı


HaberinOls

He loves him children neden olmadı


serhat356450

his kelimesi ona demek he o demek children çocuklar loves sever tamam anladık ancak his ne alaka o cümlede


Ercan712943

Arkadaşlar peki şöylr diyebilirmiydik He loves its children


rfat10

Bizde "o onun çocuklarını sever" derken ingilozce soylemi ; "o çocuklarını sever" oluyor abladigim kadarıyla.


aslan50011

Dualingoda kacincisiniz ben ucuncu


Mina273288

Love ve like ne zaman kullanılır anlayamadım


Theboogieman_

He loves him children yazdım kabul etmedi aq


rvp981

He yada she orda o demiş nerden bilelim ki


BurakDarko

A -He loves children ( o çocuklarını sever) B- He loves him children ( o onun çocuklarını sever) SORU: Neden A doğru değilde B doğru?


ArdaKaan7

Aynen bu soruda sıkıntı var


Besime737314

kadın erkek ne fark eder


uurplt

She yerine he her yerine him kullandim neden hatali anlamadim


smkync01

He loves him children hatalı da she loves her children doğru mu??


gnl652589

Ben de şöyle yazdim kabul etmedi. He loves him children.ayni sey sadece erkek icin düşündüm


Zeynep165163

He loves him children kabul etmedi. She loves her children diyor. Sanırım bir hata var sistemde.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.