"I make soup for the staff."

Fordítás:Levest készítek az alkalmazottaknak.

April 18, 2014

7 hozzászólás


miskei

Pár perce a staff munkatársak volt nála, most pedig nem fogadta el! Csak egyszerűen nem következetes?

January 13, 2015

bszelod

az előbb a személyzetet staff-nak kellett fordítanom, itt meg a staff-ot személyzetre fordítottam és nem fogadta el. Alkalmazottat várt volna... Asszem ezt jelentem :)

September 2, 2019

GalvanTivadar

Jelenteni lehet, de minek?

September 3, 2019

Fifike05.10

Készítek egy levest a személyzetnek... sztem helyes, és magyaros, de mégsem fogadta el...

October 5, 2014

Glemese

Nincs benne, hogy "egy" levest .. ezért nem fogadta el - gondolom.

October 13, 2014

jurajmik

A motorsportban staff= csapat

February 27, 2015

Tarnai

Csapat= team

December 28, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.