1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Frühstück ist gut."

"Das Frühstück ist gut."

Çeviri:Kahvaltı iyi.

March 20, 2018

4 Yorum


Alfredo440727

Saçmalık.. Bu kahvaltı iyi diye çevirdin hatalı diyor, das ne demek? Bu demek değil mi? Yani bilinen bir kahvaltı iyi demiyor mu? Programda böyle hatalar çok..


k.gokce

Türkçede artikellerin karşılığı tam olarak yok. Bu yüzden "bu" sözcüğü de tam çeviri olmuyor. Genel ve özel anlamı daha iyi ayırabilmek için "bu"yu alternatif olarak yazıyoruz. Bazı çevirilere eklenmemiş, onları da kursun üstünden geçtikçe fark edip düzeltiyoruz. Raporunuz için de teşekkürler!


Tura194814

Cevap kahvaltı iyi duymayan var mı???


EminSefero

Ümidimizi yitirmeyelim arkadaşlar.Ümitde burada

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.