Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Frühstück ist gut."

Çeviri:Kahvaltı iyi.

7 ay önce

2 Yorum


Alfredo440727

Saçmalık.. Bu kahvaltı iyi diye çevirdin hatalı diyor, das ne demek? Bu demek değil mi? Yani bilinen bir kahvaltı iyi demiyor mu? Programda böyle hatalar çok..

7 ay önce

k.gokce
k.gokce
Mod

Türkçede artikellerin karşılığı tam olarak yok. Bu yüzden "bu" sözcüğü de tam çeviri olmuyor. Genel ve özel anlamı daha iyi ayırabilmek için "bu"yu alternatif olarak yazıyoruz. Bazı çevirilere eklenmemiş, onları da kursun üstünden geçtikçe fark edip düzeltiyoruz. Raporunuz için de teşekkürler!

7 ay önce