1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Yüzyıllar ve yüzyıllar için"

"Yüzyıllar ve yüzyıllar için"

Çeviri:Für Jahrhunderte und Jahrhunderte

March 20, 2018

6 Yorum


AsabCako

Tam tersi değilmi


candost2

Şöyle bir örnekle daha iyi anlaşılır düşüncesindeyim: "Ahmet ve Mehmet için" --> "für Ahmet und Mehmet"


aligksl01

Jahrhunderte und Für Jahrhunderte omlayacak mi moderatörler neden cevap yazmıyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Maybe because (für) is written in a capital letter.

    Muhtemelen çünkü (für) büyük harfle yazıldığında/n.


Mehmetmert736504

    Artik saçmalıyorsunuz.. Es ist doch quatach !!!

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.