Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Trebuie să pun masa?"

Traducere:Do I need to set the table?

0
cu 4 luni în urmă

2 comentarii


florynn_fly

De ce nu merge si varianta: Do I need to put the table?

0
Răspundecu 4 luni în urmă

coto.i
coto.i

"to put" înseamnă "a pune" la modul general, în sensul de a așeza un obiect într-un loc anume. De exemplu, iau masa din cameră și o pun în bucătărie sau iau cartea din bibliotecă și o pun pe birou.

"to set the table" înseamnă "a pune masa" în sensul de a așeza lingurile, furculițele, farfuriile și ce mai trebuie pentru a mânca.

0
Răspundecu 4 luni în urmă