1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The women drink water."

"The women drink water."

Tłumaczenie:Te kobiety piją wodę.

April 19, 2014

19 komentarzy


ukasz352380

Czy ktoś może wyjaśnić dlaczego ma tu być liczba mnoga, bo The sugeruje l.mnogą?


JohnyMielo

Łimin = women, do tego brak s przy drink


beata387

Woman to pojedyńcza a women mnoga


HGrzenkowicz

Według mnie, to powinno być The women drinks water.


PatrykLewa1

Nie, lm od woman to women. Różnica jest też w czytaniu, lp łomen, lm łimin


Lucand83

Dlaczego ma być liczba mnoga jak jest drink a nie drinks?


PimBel

Niewiem ... ale, mi zaliczyło " kobieta pije wodę "


Aftellen1887

Dziwne. Skąd miałam wiedzieć że ma być w l.mn.???


JohnyMielo
  1. Babka mówi łimin,
  2. W słowie drink nie słychać s na końcu

Gucci.teem.pl

Women l .mn. Woman lp


tulipan58

Mi nie działa mikrofon w komputerze a mam za to odejmowane punkty


Sebastian973855

skoro jest DRINK to powinna być liczba pojedyncza


diabelek99

W języku angielskim sa wyjątki np.person-czlowiek people-ludzie


malgo950478

tak własnie przetłumaczyłam a duolingo mówi , że błąd


Sylwia1446

Może coś ścięło


pyrcink

Jak by było wtedy "ta kobieta pije wodę"?


Maxconnor326

Omg. Zaznaczyło mi, że słowo women jest źle czerwoną linią, zmieniłem na woman i NIE DOSTAŁEM PUNKTÓW. =(


yuioyuio

Sprawdzanie pisowni to nie jest funkcja strony, tylko przeglądarki i pewnie masz włączone sprawdzanie po polsku, więc tym się nie sugeruj.


Kinga86464

A woman (ona, l.poj.) drinks water, ale A women (one, l.mn) drink water. Bo "s" tutaj dodajemy po zaimku she , czyli np. she drinks, czy męskie he drinks. Nie ma "s" np. w "we drink", they drink Dlatego właśnie trzeba w tym ćwiczeniu wpisać l.mn. czyli women, bo widzimy, że dalej jest drink, a nie drinks.

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij