Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"She put her shirt on the chair."

Translation:O, gömleğini sandalyenin üzerine koydu.

0
4 years ago

17 Comments


feride_9

Bıraktı neden olmasın

12
Reply3 years ago

LaleOzdemi

why to bi

0
Reply11 months ago

ErkanGLER

merhaba, ben bu cumleyi genis zaman gibi algiladim, bu cumledeki gecmis zaman yapisi nedir? tesekkurler

7
Reply4 years ago

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

put hem geniş zaman hem geçmiş zaman halidir "put" fiilinin. bazı fiiller düzensizdir. ama 3. tekil şahıs için anlayabilirsiniz zira geniş zaman olsa "puts" olurdu

23
Reply4 years ago

kablll

Peki bu tarz fiillerin geçmiş zamanda kullanıldığını nasıl anlarız? (Sadece böyle bir cümle olduğunu varsayarsak)

1
Reply4 years ago

FeyizzSahin

o onun gömleğini sandalyenin üzerine bıraktı.

1
Reply1 year ago

FeyizzSahin

o onun gömleğini sandalyenin üzerine bıraktı. da olabilirdi.

1
Reply1 year ago

KubilayKay1

Birakti yaziyorum. Kibar insanim. Koydu nedir.

1
Reply1 year ago

alikonar

"O(she) onun(her) gömleğini sandalyenin üzerine koydu." diyecek olsak nasıl ayırt edeceğiz.

0
Reply3 years ago

Yunus.Yaman

"he" yi unladıkda "her"burda ne işe yarıyor

0
Reply3 years ago

AhmetSaidN

"Onun gömleği"ndeki "onun" anlamında

0
Reply2 years ago

EmirSalimoglu

put ... on giymek anlamına da gelmiyor mu O gömleğini sandalyede giydi olmaz mı ?

0
Reply3 years ago

mnevver20

Birakti neden olmuyor ?

0
Reply2 years ago

AhmetSaidN

Bırakmak: drop, release, leave Koymak: put

0
Reply2 years ago

ruveyddaa

bu cümlede geçmiş zaman belirtisi nedir ,

0
Reply1 year ago

LaleOzdemi

why to be

0
Reply11 months ago

Kaanelikku

She put him shirt on the table. him olsa nasıl bir anlam olur?

0
Reply6 months ago