1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Öğleden sonra"

"Öğleden sonra"

Çeviri:In the afternoon

April 19, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

Valeriavetrovaa

Ya su the beni delirtiyor

July 14, 2016

ismail-e.a.

"Afternoon" kabul edildi

May 19, 2015

ibrahim879327

Benim ki de kabul edildi

June 5, 2016

Necibe476027

İn afternoon yetmiyomu arkadaş the ne gerek var

February 16, 2017

egeli_ogrenci

" The " kelimesi kafasına göre mi takılıyor ?

April 18, 2015

KbraSmer

"The" kelimesi belirli durumlarda kullanılır isterseniz araştırıp öğrenebilirsiniz.

August 6, 2015

batuhannn1

then afternoon neden olmuyor ???

August 18, 2016

Mythondor

After the noon'un da kabul edilmesi gerekmez mi?

July 14, 2016

Sudea01

Aynen ya

September 23, 2016

Harunz2

ın the afternoon öğle vakti anlamına gelmiyormu Lütfen cevap ver Selcen Öztürk

May 11, 2017

Can802812

Noon: öğle Afternoon: öğleden sonra

September 15, 2017

Erdi817470

The kelimesi beni deli ediyor :(

July 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.