Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Öğleden sonra"

Çeviri:In the afternoon

4 yıl önce

37 Yorum


Valeriavetrovaa

Ya su the beni delirtiyor

2 yıl önce

CemalGonuc
1 yıl önce

ismail-e.a.

"Afternoon" kabul edildi

3 yıl önce

ibrahim879327

Benim ki de kabul edildi

2 yıl önce

Necibe476027

İn afternoon yetmiyomu arkadaş the ne gerek var

1 yıl önce

batuhannn1

then afternoon neden olmuyor ???

2 yıl önce

LeylaKaya0

in the sugar sekerin icinde in the afternoon da offf

2 yıl önce

Berat458488

"In afternoon" yazdım kabul etmedi. Doğru cevap "In the afternoon"muş. Niye "the" koymak zorundayız? Biri açıklayabilir mi?

2 yıl önce

Harunz2

ın the afternoon öğle vakti anlamına gelmiyormu Lütfen cevap ver Selcen Öztürk

1 yıl önce

Can802812

Noon: öğle Afternoon: öğleden sonra

1 yıl önce

Erdi817470

The kelimesi beni deli ediyor :(

1 yıl önce

egeli_ogrenci

" The " kelimesi kafasına göre mi takılıyor ?

3 yıl önce

KbraSmer

"The" kelimesi belirli durumlarda kullanılır isterseniz araştırıp öğrenebilirsiniz.

3 yıl önce

ramazandursun

In the burada ne anlami katiyor

3 yıl önce

Mythondor

After the noon'un da kabul edilmesi gerekmez mi?

2 yıl önce

Sudea01

Aynen ya

2 yıl önce

sudealnidelik

pardon da ogleden sonra ingilizcede ''in the afternoon'' diye mi geciyo abi yapmayin yaa...

2 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)

1 yıl önce

NurcinCo

after the afternoon olması gerekmiyor mu

3 yıl önce

Keremkanadli

İn afternoon doğru degilmi

3 yıl önce

Serkan4138

Later the afternon olmasi gerek

3 yıl önce

zargan123

(I) yerine (ı) olsa ne olur yani !!!!

3 yıl önce

SenaAYDIN1

In yerine ın yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Mehmet_2002

"After the afternoon"u kabul etmedi

2 yıl önce

AyesDer

it is dinner time oluyorda neden it is afternoon olmuyor yada sadece the afternoon desek olmuyor mu?

4 yıl önce

mslmoglu

The afternoon neden olmuyor

3 yıl önce

denizz123

Ogleden sonra diyor after olmasi gerekmiyor my

3 yıl önce

Mhmmdbrahi

Afternoon öğleden sonra demek zaten

3 yıl önce

DEKOKRAFT

after sonra demek diye biliyorum

2 yıl önce

Kenan2810

Yanlis bu..after olmasi gerekiyor

3 yıl önce

BusyMinded

"After afternoon" neden yanlış?

3 yıl önce

meliskeyif2006

Yes benimki doğru

3 yıl önce

Burcu261

Ben doğru yaptım

2 yıl önce

crmleyla

ın the afternoon - öğlen demektir, lakin burada öğleden sonra yazılıyor!

4 yıl önce

ahmet_aksu

noon öğlen afternoon öğleden sonra demektir.Dikkat ederseniz after zaten sonra demektir.

4 yıl önce

coco-line

bunu öğrenmem iyi oldu bende yargılıyordum :)

3 yıl önce

bilge-tasatar

Evet iste after da olması gerek

3 yıl önce