1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Öğleden sonra"

"Öğleden sonra"

Çeviri:In the afternoon

April 19, 2014

37 Yorum


Valeriavetrovaa

Ya su the beni delirtiyor


ismail-e.a.

"Afternoon" kabul edildi


ibrahim879327

Benim ki de kabul edildi


egeli_ogrenci

" The " kelimesi kafasına göre mi takılıyor ?


KbraSmer

"The" kelimesi belirli durumlarda kullanılır isterseniz araştırıp öğrenebilirsiniz.


batuhannn1

then afternoon neden olmuyor ???


Necibe476027

İn afternoon yetmiyomu arkadaş the ne gerek var


Erdi817470

The kelimesi beni deli ediyor :(


Mythondor

After the noon'un da kabul edilmesi gerekmez mi?


Harunz2

ın the afternoon öğle vakti anlamına gelmiyormu Lütfen cevap ver Selcen Öztürk


Can802812

Noon: öğle Afternoon: öğleden sonra


sudealnidelik

pardon da ogleden sonra ingilizcede ''in the afternoon'' diye mi geciyo abi yapmayin yaa...


LeylaKaya0

in the sugar sekerin icinde in the afternoon da offf


Berat458488

"In afternoon" yazdım kabul etmedi. Doğru cevap "In the afternoon"muş. Niye "the" koymak zorundayız? Biri açıklayabilir mi?


[aktif olmayan kullanıcı]

    In the burada ne anlami katiyor


Serkan4138

    Later the afternon olmasi gerek


NurcinCo

    after the afternoon olması gerekmiyor mu


Keremkanadli

    İn afternoon doğru degilmi


zargan123

    (I) yerine (ı) olsa ne olur yani !!!!


SenaAYDIN1

    In yerine ın yazdım kabul etmedi


Mehmet_TR51

    "After the afternoon"u kabul etmedi


Hsyn__6016instgr

    Merhaba arkadaşlar KLUP KODUM A32M9X HEP BERABER HEM EĞLENELİM HEM ÖĞRENELİM SİZLERİ KLUBÜMDE GÖRMEK İSTERİM ŞİMDİDEN HOŞGELDİNİZ =)


AyesDer

    it is dinner time oluyorda neden it is afternoon olmuyor yada sadece the afternoon desek olmuyor mu?


mslmoglu

    The afternoon neden olmuyor


denizz123

    Ogleden sonra diyor after olmasi gerekmiyor my


Mhmmdbrahi

    Afternoon öğleden sonra demek zaten


DEKOKRAFT

    after sonra demek diye biliyorum


Kenan2810

    Yanlis bu..after olmasi gerekiyor


BusyMinded

    "After afternoon" neden yanlış?


meliliys

    Yes benimki doğru


Burcu261

    Ben doğru yaptım


crmleyla

    ın the afternoon - öğlen demektir, lakin burada öğleden sonra yazılıyor!


ahmet_aksu

    noon öğlen afternoon öğleden sonra demektir.Dikkat ederseniz after zaten sonra demektir.


coco-line

    bunu öğrenmem iyi oldu bende yargılıyordum :)


bilge-tasatar

    Evet iste after da olması gerek

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.