1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O benim söylediğim her şeye …

"O benim söylediğim her şeye inanır."

Çeviri:He believes everything that I say.

April 19, 2014

15 Yorum


smanovic

"He believes everything what i say" de oluyor mu


nder863592

bende öyle düşünmüştüm


a_h.m.e-t

Burada nesneyi nitelediğimiz için sadece which veya that'i kullanabiliriz. What ise özne nitelenirken kullanılır sadece


AneurinEE

Hayır. İngilizcede bir yancümle "which" veya "that" ile yalnızca başlayabılır.


mgvn

burada *everyting that I say den sonra gelebilir mi ?


omercito

"He believes that I say everything" şeklinde olabilir mi diye mi soruyorsunuz acaba?

Bu şekilde "O benim her şeyi söylediğime inanır" oluyor.


Enessezer97

He believes whatever I say

da doğru olmalı


a_h.m.e-t

I agree. Let's report it


NecipFazlA1

Buradaki 'that' düşebiliyor mu?


cevaba123

''o inandığım herşeyi söyler'' nasıl deniyor? he says everything that I believed bu şekilde mi


esmaturkay

He believes in everythink of my tell neden olmuyor


oznynktr

He is believe my speaks. olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.