"I want my meal."

Çeviri:Ben yemeğimi isterim.

April 19, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

MuharremYi9

Şuana kadar anladığım kadarıyla İngilizcenin de Türkçe'den pek farkı yok gibi:) "meal" öğün mü, yemek mi? Yiyecek yemek anlamında kaç farklı kelime kullanılıyor, "meal" kaç farklı manaya geliyor anlamadım.

February 18, 2019

serap164066

food yemek meal öğün degil mi?ben benim öğünümü isterim gibi cevriliyor

February 23, 2019

yelizocak1

neden I ve my bir arada kullanıldı ?

September 1, 2016

OrxanRecebov

cunki "i want meal" olsaydi ben yemek isterim olacakdi "i want my meal" oldukda ben yemegimi isterim oluyor yani adam kendi yemegini istiyor

November 9, 2018

brahim398198

Meal aynı zamanda öğün anlamına geliyor. Öğün de yemek ile ilgili. Öğünümü isterim derken zaten yemeğimi isterim demiş oluyorsun. Bu sebeple doğru kabul edilmeli.

February 26, 2019

Sermet421112

Saçmalık yemek kelimesi yok ortada

April 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.