"He eats an apple."

Çeviri:O bir elma yer.

April 19, 2014

17 Yorum


asealtun

Neden elma da an bir oluyor< an apple>

June 14, 2014

ShrCtnbs

Cunki kelimenin okunusu sesliyle basliyorsa "an" onune gelir sessizle basliyorsa "a" gelir onune..


Yusuf289184

Sonraki kelime ünlü ile başlarsa an


Glizar129006

Sesli harflerin başına gelen a doğru okunamayacağı için kelime eğer sesli harfle başlıyorsa an gelir . an elephant ..vb


ceren293216

Çünkü an ve a bir anlamına geliyor elma veya başka şeyde hep bir anlamına gelir


Meralakmak3

Sayısını ifade ediyor çünkü


Sevval-o

galiba yazım hatası yapmışsınız cevap o bir elma yer


kral441

eats diyor arkadaşlar ama yer diyor çoğul ekı var


lkY3Pz

Ben dogru yaptim


Melike339473

Ben doğru söylüyorum ama algılamıyor.


Buse.2

Senin soyadin ne melike


Meralakmak3

Neden soruyosun ki?!??


ifa904627

"She". Diyor ama cevapta he yazıyor


yemekustas

Guegsywgehwhj2nrhjwjwhyayatr4rakkywrk

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.