1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He eats an apple."

"He eats an apple."

Çeviri:O bir elma yer.

April 19, 2014

20 Yorum


asealtun

Neden elma da an bir oluyor< an apple>


ShrCtnbs

Cunki kelimenin okunusu sesliyle basliyorsa "an" onune gelir sessizle basliyorsa "a" gelir onune..


Yusuf289184

Sonraki kelime ünlü ile başlarsa an


ceren293216

Çünkü an ve a bir anlamına geliyor elma veya başka şeyde hep bir anlamına gelir


Glizar129006

Sesli harflerin başına gelen a doğru okunamayacağı için kelime eğer sesli harfle başlıyorsa an gelir . an elephant ..vb


2TofiTa

Neden o elma yer olmuyorda o bir elma yer oluyor


Merveoban44600

niye olmuyor halbuki biliyorum Kesin telefon bozuldu kesin


TubaNAL360301

Doğru söylememe ramen yanlış algılıyor


zeyneb151700

Ben bu cumleyi doru soyledim amma yanlis dediler


Tuana763067

Selam arkadas olmak isteyen


Sevenarmy0

Yanlış yazdım ağağağ


Erturul650141

Eats kelimesini algilamiyor


bilginbaykus

Oğlanlar elma yer diyorum kabul etmiyor lol

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.