"He eats an apple."

Çeviri:O bir elma yer.

4 yıl önce

64 Yorum


asealtun

Neden elma da an bir oluyor< an apple>

4 yıl önce

Yusuf289184

Sonraki kelime ünlü ile başlarsa an

3 ay önce

Glizar129006

Sesli harflerin başına gelen a doğru okunamayacağı için kelime eğer sesli harfle başlıyorsa an gelir . an elephant ..vb

3 ay önce

Sevval-o

galiba yazım hatası yapmışsınız cevap o bir elma yer

2 yıl önce

lkY3Pz

Ben dogru yaptim

1 yıl önce

deryoum

Ben de

7 ay önce

FatihBuraD

Puuuuuu

2 gün önce

Melike339473

Ben doğru söylüyorum ama algılamıyor.

1 yıl önce

Buse.2

Senin soyadin ne melike

1 yıl önce

ifa904627

"She". Diyor ama cevapta he yazıyor

3 ay önce

kral441

eats diyor arkadaşlar ama yer diyor çoğul ekı var

2 yıl önce

rramazan

Ordaki s geniş zaman için kullanılılan s dir

2 yıl önce

Gulsum736875

Cunki He diyor he dedikde. Fiilin sonuna "s" ve ya "es" gelir aslinda insan dinledikde basda anlamasada sonra iki veya uc kez dinledikden sonra anliyor...

11 ay önce

AlazCan
AlazCan

Yer yer geniş zaman, şimdiki zaman anlamında kullanılabilir. - What is he doing now? - He eats an apple. gibi. Yani 'O bir elma yiyor' da alternatif bir çeviri olmalıydı diye düşünüyorum.

2 yıl önce

sinemzcan3

iyide does dan dolayı s gelir

2 yıl önce

rmeysa300872

O elma yer

1 yıl önce

XxFENERBAH

O oğlan elma yer yazdım kabul etmedi!

1 yıl önce

naci01

o yer bir elma yaptım ben yanlışmış

1 yıl önce

AyeErdem3

an Apple diyor ya cansızz varlıklara an canlılara mı a oluyor

1 yıl önce

Generousgi

aynısını ve doğrusunu söylediğim halde neden yanlış hep

1 yıl önce

Generousgi

neden olmuyor doğru yaptığım halde acaba

1 yıl önce

Ramo515331

"S" takısı öznenin geniş zamanda tekil olma durumunda gelir

1 yıl önce

Ramo515331

İngilizcede I çoğul olarak görülür tekin olarak hesaplanmaz.

1 yıl önce

serdar_klnc

O yiyor bir elma. ??????

1 yıl önce

muratcanal

Kelime sesli harf ile başlarsa "apple" gibi, 'a' değil 'an' kullanılır. Örneğin: an orange, an umbrella...

4 yıl önce

Fatih.Salih

kardeşim ingilizce kelimeler tam anlaşılmıyorki "eats" mi dedi "has" mı dedi

4 yıl önce

Pozitronik

2 dinleme şekli var kelimeleri tek tek de okuyor o şekil de dinleyebilirsiniz

4 yıl önce

AlihanTpc

gene anlaşılmıyor ki bağzı kelimeler

2 yıl önce

hakverdi42

O bir elma yiyor dedim olmadı :D

2 yıl önce

murat647746

Sadece eat demiyor mantığı öyle değil mi

2 yıl önce

afaum

vallahamı

2 yıl önce

AzimSevgi

Olmuyorrr

1 yıl önce

melike457303

he it's an apple :D

1 yıl önce

Gulsum736875

He eats an apple....☺

11 ay önce

LindiMarak

Aslında kolay ama insanın aklı gidiyor işte

1 yıl önce

almiragursoy

tam tersini yapsak olmaz heralde

1 yıl önce

ykQGxP

İngilizcede iyi diğlim

1 yıl önce

sami.ortac

"S" takısının sadenin bende merak ettim doğrusu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda 3. tekil şahıs içni gelir. detaylar https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

eda595604

genis.zamans .......httpp

www.duolingo.com. o.meng

1 yıl önce

eda595604

8

1 yıl önce

eda595604

nhi

1 yıl önce

notebookbayii

O bir elma yiyor. Neden kabul etmedi acaba ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"yiyor" şimdiki zaman ("is eating"İngilizcesi), burada ise geniş zaman söz konusu (yer)

4 yıl önce

SUPERSENA

o bir elma yer çünkü s takısı gelmiş

1 yıl önce

serhan128828

algılammamiş

1 yıl önce

Sevval-o

ben elma yerim olmuyomu

2 yıl önce

fairestreition

kelime kelime anlamını yazdık çemkiriyo kadın

2 yıl önce

nihal920377

She eats an apple derken an koymasinin amaci ne ?

2 yıl önce

yaser214

Nasil yer

2 yıl önce

eliferen9

Truééeeeeee

2 yıl önce

Sevozero

O erkek elma yiyiyor desem neresi bozuk olur?

2 yıl önce

Gulsum736875

O zaman cumle The Boy Eats an Apple olurdu Ingilizlerde he o anlamini verdigi icin pek dogru olmuyor

11 ay önce

bahribaba458

bozuk işte bağırıyom olmuyo

2 yıl önce

bahribaba458

ses kaydı bozzzuuuuukkkkk

2 yıl önce

bahribaba458

doğru söylüyom ses kaydı bozuk

2 yıl önce

mirka59

yedi

4 yıl önce

06kevtxiavtxim

''o elma yiyor'' u neden kabul etmiyor

4 yıl önce

Murat887079

Cumlenin basinda I var cunku. Ben elma yerim olacak

1 yıl önce

iclal2005

ingilizcem çok kötü

2 yıl önce

selim567

anan anan anna anan anan anna nan anna nana anan nan nanan nanan anan anan nana nana nana nana nana nana naa nanan

na na na ana n

2 yıl önce

selim567

anan

2 yıl önce

--CanTuran--

Amk hicbisey kabul etmedi gulu gulu dedim kabul etti

4 yıl önce

merFarukBa

Kufretme lan

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.