1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We support the women."

"We support the women."

Çeviri:Biz kadınları destekleriz.

April 19, 2014

25 Yorum


DignityCons

Pek bi feminist uygulama :)


karadavut6

Katılmamak elde değil.


-YesPanda-

ARKADAŞLAR KULÜBLERE NASIL KATILINIYOR CEVAP OLARAK YAZARMISINIZ RICA ETSEM


Ankara35

Woman ile women 'in telafuzunu nasıl ayırt edeceğiz


omercito

www.tureng.com veya herhangi bir online sözlük üzerinden ikisini de yazarak dinlerseniz, ikisinin de birbirinden anlaşılır bir şekilde farklı telaffuz edildiğini duyabilirsiniz.

Ancak "man" ve "men" birbirine daha yakın bir telaffuza sahiptir; "men" kelimesindeki "e", "man" kelimesindeki "a" harfine göre biraz daha uzun okunur.


fecriye

Woman: voumın Women: voumıiğn Gibi gibi


Zeynep290507

Fiillerde "-s" eki geliyorsa women olur.Gelmiyorsa woman olur.


Zeynep873745

Woman=kadın Women=kadınlar


Elifkayra1

Woman (vumın) Women (vımın)


SaidHsrevU1

Woman kadinlar women ise kadin demek ayni child ve children gibi


Arel2018

Bende bunu arastiriyorum ve hep karistiriyorum bunlari


AdilHseyin

Kadın=Woman Kadınlar=Wamen Erkek=Man Erkekler=Men Bayan(evli için)= Mrs/Misters Bayan(bekar için)=Miss Bay(evli veya bekar için de)=Mr/Mister

kullanılır.


sawash23

Ve fiillerde s takisi olanlarla olmayanlar sayesinde man ile men‘i ayirt edebilirsiniz... ornegin: The man speaks The men speak


MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)


nazliyildizz

women kadın demek womens kadınlar olmuyo mu ?


emrekrgzz

Sar abime 250 gram


ebrarblcc

cümlenin güzelliğini belirtmek için geldim ve şimdi gidiyorum..


Mehmet221153

Çok mu belli oluyor telaffuzunuzdan kadının tekil ya da çoğul olduğu a....

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.