Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I looked for that bag."

Çeviri:Ben o çantayı aradım.

4 yıl önce

10 Yorum


mzgngzr

Ben şu çantayı aradım' neden olmadı ki

4 yıl önce

smiling_destiny

aynen ben de senin durumundayım

4 yıl önce

HseyinKEMA1

Look for / Aramak kalip.

1 yıl önce

suatchal

Aynen:)

4 yıl önce

17462

Bir aynende benden

3 yıl önce

Sukru_Dasdemir

Çünkü O çanta o an orada değil. Daha önce aradığınız bir çantadan bahsesiyorsunuz. Birine onun da bildiği ya da daha önce hikayesini anlattiğınız çantadan bahsederek işte ben o çantayı aradım (gibi)

3 yıl önce

unsalcibram

Dediğiniz doğru ama tek cümleden bilemeyiz. Bence bu alternatif eksik olmuş. Atıyorum iki kadın vitrinde duran ama satılık olmayan bir çantayı gösterip o çantayı aradım da diyebilir.

3 yıl önce

MerveEmiroglu

For kullanmazsak ne olur

10 ay önce

semihsefer

"O çanta için bakmıştım." Neden değil. Doğru cevap olarak; "Ben o çanta için bakmıştım." kabul ediyor. Yazdığım cevabı kabul etmior.

1 yıl önce

gul534876

looked aramamak fiili mi

1 yıl önce