1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He appeared on television."

"He appeared on television."

Çeviri:O, televizyonda göründü.

April 19, 2014

21 Yorum


ceyhunyurt

O televizyona cikti. Cevabi dogru kabul edilmeliydi.


Dilaysahin

Birebir kelime çevirisi mi yapmamız gerekiyor. "O televizyona çıktı." Türkçe'de aynı anlamda.


mzgngzr

He appeared on tv* kabul edilebilir bence


kral588

Seemed işe appeared arasındakş kullanım farkını bilen birisi açıklayabilirmi


incikin_

Edindiğimiz bir izlenim, belirtirken "öyle görünmek" derken her iki fiili de kullanabiliriz.

● She appeared (to be) angry.
● He seems clever.

Ancak "appear", "seem"den farklı olarak bu cümledeki gibi "belirmek, boy göstermek, ortaya çıkmak, sahneye çıkmak" gibi. bir anlamda da kullanılıyor.

● She appeared in a Broadway musical last year.
(= Geçen yıl bir Broadway müzikalinde oynadı/sahne aldı.)

● The magician suddenly appeared on top of the Eiffel Tower
(=Sihirbaz birdenbire Eiffel Kulesinin tepesinde belirdi/ortaya çıktı.)


ErKutsal

o tv de gorundu kabul edilmelidir raporlandi basarilar


ouzhantura

He appeared on TV. Bu cumle neden yanlis ?


GoncaRabia

Televizyonda ortaya çıktı neden yanlış?


Grsel929848

O tv'de göründü dedim kabul etmedi.


yonca75555

In olmasi gerekmiyormuydu


incikin_

Television ile on edatı kullanılıyor; kaçış yok...

There's a good show on television.
There's a lot of violence on television.


yavuz177525

uslubunuz anlatımınız hepsi çok guzel. emeğinize sağlık


Woodeland

Neden "a" television veya "the eki gelmedi?


aydineray

o televizyona cikti neden yanlis


bilgieri

o televizyona çıktı


Yancatoral

O televizyonda göründü neden kabul edilmedi ?


incikin_

Your answer appears to be correct.
Not: Şıklı soru olarak çıktıysa bütün doğru olabilecek şıkları işaretlemeniz gerekiyor. Bir tanesini işaretlemek yetmiyor.


shrdmr_

O tvde ortaya cikti kabul edilmeli


HasanAkdoa

'Türkiye'de televizyonda göründü' diye bir ifade yok. Televizyona çıktı, deriz.


incikin_

Tartışma alanına yazdığınızda cevabı değiştirme/alternatif ekleme yetkisi olanlar görmeyebilir. Böyle durumlarda rapor ederseniz harika olur.


Sena521824

Neden on the TV değil neden the yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.