Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He appeared on television."

Çeviri:O, televizyonda göründü.

0
4 yıl önce

18 Yorum


ceyhunyurt

O televizyona cikti. Cevabi dogru kabul edilmeliydi.

39
Cevap ver23 yıl önce

Dilaysahin

Birebir kelime çevirisi mi yapmamız gerekiyor. "O televizyona çıktı." Türkçe'de aynı anlamda.

14
Cevap ver3 yıl önce

mzgngzr

He appeared on tv* kabul edilebilir bence

11
Cevap ver4 yıl önce

kral588

Seemed işe appeared arasındakş kullanım farkını bilen birisi açıklayabilirmi

6
Cevap ver3 yıl önce

incikin_
incikin_

Edindiğimiz bir izlenim, belirtirken "öyle görünmek" derken her iki fiili de kullanabiliriz.

● She appeared (to be) angry.
● He seems clever.

Ancak "appear", "seem"den farklı olarak bu cümledeki gibi "belirmek, boy göstermek, ortaya çıkmak, sahneye çıkmak" gibi. bir anlamda da kullanılıyor.

● She appeared in a Broadway musical last year.
(= Geçen yıl bir Broadway müzikalinde oynadı/sahne aldı.)

● The magician suddenly appeared on top of the Eiffel Tower
(=Sihirbaz birdenbire Eiffel Kulesinin tepesinde belirdi/ortaya çıktı.)

14
Cevap ver2 yıl önce

ouzhantura

He appeared on TV. Bu cumle neden yanlis ?

3
Cevap ver3 yıl önce

GoncaRabia

Televizyonda ortaya çıktı neden yanlış?

2
Cevap ver3 yıl önce

ErKutsal

o tv de gorundu kabul edilmelidir raporlandi basarilar

2
Cevap ver3 yıl önce

aydineray

o televizyona cikti neden yanlis

0
Cevap ver2 yıl önce

bilgieri

o televizyona çıktı

0
Cevap ver2 yıl önce

Grsel929848

O tv'de göründü dedim kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

yonca75555

In olmasi gerekmiyormuydu

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

Television ile on edatı kullanılıyor; kaçış yok...

There's a good show on television.
There's a lot of violence on television.

1
Cevap ver2 yıl önce

Yancatoral

O televizyonda göründü neden kabul edilmedi ?

0
Cevap ver2 yıl önce

incikin_
incikin_

Your answer appears to be correct.
Not: Şıklı soru olarak çıktıysa bütün doğru olabilecek şıkları işaretlemeniz gerekiyor. Bir tanesini işaretlemek yetmiyor.

1
Cevap ver2 yıl önce

shrdmr_

O tvde ortaya cikti kabul edilmeli

0
Cevap ver1 yıl önce

HasanAkdoa

'Türkiye'de televizyonda göründü' diye bir ifade yok. Televizyona çıktı, deriz.

0
Cevap ver9 ay önce

incikin_
incikin_

Tartışma alanına yazdığınızda cevabı değiştirme/alternatif ekleme yetkisi olanlar görmeyebilir. Böyle durumlarda rapor ederseniz harika olur.

0
Cevap ver9 ay önce