Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She sleeps until evening."

Tłumaczenie:Ona śpi do wieczora.

0
4 miesiące temu

2 komentarze


RafalMajewskiPL
RafalMajewskiPL

Dlaczego "Ona sypia do wieczora" jest źle?

1
Odpowiedz4 miesiące temu

Yola448704
Yola448704

Czasownik sypia jest archaiczny. Spotyka się go w literaturze pięknej, ale bardzo rzadko w codziennej mowie. Czasownik spać jest powszechnie używany i doskonale... rozumiany:

She sleeps until evening - (Zwykle) Śpi do wieczora

Sypia po kątach - Śpi gdzie popadnie, śpi byle gdzie

1
Odpowiedz4 godziny temu