Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ona pokazuje mu buty."

Tłumaczenie:She shows him the shoes.

4 lata temu

4 komentarze


NataliaWon1
NataliaWon1

Buty są niepoliczalne? Dlaczego błędne jest "....a shoes" ?

3 lata temu

Przemek_Szymik

Bo "shoes" występuje w liczbie mnogiej, w której albo nie używamy przedimka, albo jeżeli chodzi o konkretne buty – używamy przedimka "the".

2 lata temu

dibdin
dibdin

She is showing him shoes. Why not?, they could be any shoes, not the shoes

4 lata temu

Przemek_Szymik

Because women talk everytime about the particular shoes. Always.

;-)

2 lata temu