"She speaks English, Spanish and Portuguese."

Çeviri:O İngilizce, İspanyolca, ve Portekizce bilir.

4 yıl önce

33 Yorum


ZmrtVurano

Speak var o ingilizce ispanyolca ve portekizce konusur olmasi lazim bilir dedi kabul etmedi

3 yıl önce

unsalcibram

Dili birebir çeviri olarak düşünmemeliyiz. Sözlük anlamı konuşmak olsa da onlar birisinin bir dili bildiğini speak olarak ifade ediyorlar.

Örneğin bir arabanın eski olduğunu ama gene de kullanılabilir bir durumda olduğunu düşünelim. Biz "eski ama iş görür" deriz. Onlar ise "It is old but it works" şeklinde ifade ediyorlar.

Birebir düşünmemek lazım. Dilleri olduğu gibi kabul etmeden yabancı dili öğrenmek zor.

3 yıl önce

PrincessofCA

Bu durumda "She knows English, Spanish and Portuguese." yanlış bir kullanım olmuş olur, öyle değil mi?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Evet, İngilizcede "bir dili bilmek" ifadesi yanlış bir kullanım oluyor. Anlaşılır ama doğal bir kullanım değil.

2 yıl önce

46528670592

I don't speak English Dediğimizde de demek bilmediğimizi kastediyormuşuz:D

8 ay önce

Tahsin342433

Olduğu gibi kabul edip etmeme değil de kuralı varsa onu öğrenmek istiyoruz.

6 ay önce

MertSar2

O ingilizce ispanyolca portekizce konuşabilir dedim kabul etmedi konuşabiliyormuş

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

'can' yani yapabilir yok orada. genis zamana gore yapacaksiniz.

3 yıl önce

AyseSeda1

Ya iyide farklı egzersizlerde ikisinide kabul ediyor hatta ingilizce yazılış ' know' u da yazıyor alternatif olarak öff ömrümü yedi duolingoo

2 yıl önce

DilsadeGngr

Büyük harf yazılan İ ler görülmüyor galiba.

2 yıl önce

AyenurK1

Speak konuşur demek bilir değil

2 yıl önce

Defne189043

Ya portkezce koymazsan oraya ben nasil secebilirim

2 yıl önce

eybe7

Devrik cümle olunca kabul etmiyor.

2 yıl önce

bsrtzl

Büyük harf küçük harf duyarlı tamam da "İngilizce" yazıyorum olmuyor. Türkçede doğrusu ne Ingilizce mi yazacağım?? Biri yardımcı olsun lütfen. Hep yanlış diyor.

2 yıl önce

alibulut.

Konuşur olması gerekmez mi

2 yıl önce

enver96236

speaks= konuşur anlamına gelmezmi bilir kelimesi >>>>>know değilmidir

2 yıl önce

Fiberay

"Neredeyse doğru! O İngilizce, İspanyolca, ve Portekizce konuşur.

Başka bir doğru cevap:O İngilizce, İspanyolca, ve Portekizce bilir."

ve bağlacından önce virgül kullanmak hata değil mi? İngilizce'de var olmasına aldanıp yazıldı galiba.

2 yıl önce

kazimserif

bilir şeklinde çeviride kabul görmelidir , anlam kaymasına yol açmaz

2 yıl önce

kunter54

"O İngilizce, İspanyolca, ve Portekizce bilir." Türkçede " , " den sonra " ve " kullanılmaz

2 yıl önce

nebahat37

speak bu kelıme konusur olmalı

1 yıl önce

YlmazEmre

but not speaks Turkish. Why ?

1 yıl önce

Emil846032

Speak konusmak demek değilmi arkadaşlar

1 yıl önce

iffet669074

Hey maşallah

1 yıl önce

zafer360112

Guzel

1 yıl önce

apo52

bilir değil. konuşur knows değil speaks

1 yıl önce

Tue333084

Speak konuşmak demek olduğu için O İngilizce, İspanyolca ve Portekizce konuşur olmalıydı

1 yıl önce

gleatherchest

O, İngilizce, İspanyolca ve Portekizce bilir/konuşur.

1 yıl önce

Seul39506

Tersten anlam cikiyo diye dilleri tersten yazdim kabul etmedi -_-

1 yıl önce

Seul39506

Ve demeyi unuttum

1 yıl önce

SinanGulba

Türkçenin gözünü yiyim ingilizce çalıştıkça Türkçenin ne kadar iyi bir dil olduğunu anlıyorum

1 yıl önce

AhmetHalim5

Bilir =knows Konuşur = speaks

1 yıl önce

rench13

Yanlış cumlee

1 yıl önce

[aktif olmayan kullanıcı]

    "O İspanyolca, İngilizce ve Portekizce konuşur" yazdım kabul etmedi. Bu çok saçma!! Bana geri dönüş yapılsın istiyorum!! Diğer cevap ile bir farkı yok ki. Lütfen bu hata düzeltilsin!!!!!!!

    10 ay önce
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.