"Sie macht die Lampe an."

Çeviri:O lambayı açıyor.

7 ay önce

5 Yorum


oguzbeyiniz

Hocam bu nasıl bir cümledir.

7 ay önce

medidasd

'Anmachen' fiili ayrılan fiildir "turn on","açmak" anlamına gelir. Ayrılan fiillerin cümle içinde kullanımında kelimenin başıdnaki 'an, auf, zu' gibi ekler ayrılarak sona getirilir.

4 ay önce

humetin

anmachen = (umgangssprachlich) anschalten; einschalten

Lambayı yakıyor (ışığı açmak anlamında)

1 ay önce

humetin

Mach die Lampe an =

3 hafta önce

humetin

Ich mache das Licht an.

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.