"Sie macht die Lampe an."

Çeviri:O lambayı açıyor.

March 27, 2018

7 Yorum


oguzbeyiniz

Hocam bu nasıl bir cümledir.

March 27, 2018

medidasd

'Anmachen' fiili ayrılan fiildir "turn on","açmak" anlamına gelir. Ayrılan fiillerin cümle içinde kullanımında kelimenin başıdnaki 'an, auf, zu' gibi ekler ayrılarak sona getirilir.

June 16, 2018

humetin

Ich mache das Licht an.

October 24, 2018

humetin

anmachen = (umgangssprachlich) anschalten; einschalten

Lambayı yakıyor (ışığı açmak anlamında)

October 15, 2018

humetin

Mach die Lampe an =

October 22, 2018

ErhanGkmen

Açıyor ne alaka?

January 19, 2019

ErhanGkmen

O lambayı yapıyor yaptım :D

January 21, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.