"SiemachtdieLampean."

Çeviri:O lambayı açıyor.

9 ay önce

5 Yorum


oguzbeyiniz

Hocam bu nasıl bir cümledir.

9 ay önce

medidasd

'Anmachen' fiili ayrılan fiildir "turn on","açmak" anlamına gelir. Ayrılan fiillerin cümle içinde kullanımında kelimenin başıdnaki 'an, auf, zu' gibi ekler ayrılarak sona getirilir.

7 ay önce

humetin
humetin

anmachen = (umgangssprachlich) anschalten; einschalten

Lambayı yakıyor (ışığı açmak anlamında)

3 ay önce

humetin
humetin

Mach die Lampe an =

2 ay önce

humetin
humetin

Ich mache das Licht an.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.