Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Nasi synowie są kelnerami, a wasi?"

Tłumaczenie:Our sons are waiters, and yours?

5 miesięcy temu

4 komentarze


MariuszJak12

Dlaczego przed waiters nie ma a lub the?

5 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Wielu ludzi może należeć do tej samej grupy zawodowej, dlatego stwierdzenie, że ktoś jest kelnerem oznacza, że jest jednym z wielu,
jakimś kelnerem (a waiter) lub są jakimiś kelnerami (waiters).
Przedimka "the" używa się mówiąc o określonym, tym, a nie innym
kelnerze lub określonych, tych kelnerach, ale nie o ich zawodzie:

He is a waiter - Jest kelnerem
The waiter is very polite - (Ten) Kelner jest bardzo uprzejmy

They are waiters - Są kelnerami
The waiters here are really nice - Tutejsi kelnerzy są naprawdę mili

1 miesiąc temu

Adam845054

Liczba mnoga

2 miesiące temu

Piotr678835

Adam twój argument nie jest prawdziwy. Przed policzalnymi rzeczownikami w liczbie mnogiej może być "the" wiec odpowiedź musi być inna.

2 miesiące temu