"Sizi tanımıyorum."

Çeviri:Ich kenne euch nicht.

March 28, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


gulenzek

Hey Duolingo, "Ich kenne dich nicht"!


Burhan-s

Nicht fiilden sonra gelmiyor muydu hep?


Hamzayiit

ich kenne nicht euch da olur ama olumsuz nicht genelde cümle sonunda kullanıldığından yanlis diyor buna


SteffiBookworm

Ich kenne nicht euch bana doğal gelmiyor. Bunu bir karşıtlığı ifade etmek için kullanırdım. Sizi tanımıyorum ama onlar. Ich kenne nicht euch, aber sie.


MevltKavak2

bu nicht i nereye koyacağımı şaşırdım artık. Bir gramatik kuralı yok mu bunun?


armonie885051

nicht neden fiilden sonra getirilemedi


aleynabinici25

doğru yaptığım halde yanlış diyor


Hamzayiit

nicht genelde cumle sonunda olmasi gerekiyor


ceyda487024

Ich kenne euch nicht neden olmasın ki?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.