Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They play with the cat."

Çeviri:Onlar kedi ile oynarlar.

4 yıl önce

58 Yorum


AbdullahYl10

Onlar kediyle oynuyorlar dogru kabul etmesi gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

ferdi48130

Yor olması için am, is, are ing gerek yani şimdiki zaman şu an oynuyorlar. They play= onlar oynarlar. They are playing= onlar oynuyorlar.

2 yıl önce

zgeuar3

Playing demiyo geniş zaman halinde soruyo

2 yıl önce

garapapah

Şimdiki zaman olur o zaman

2 yıl önce

EcemBegumZ

O zaman eksik söylemiş oluyorsun

2 yıl önce

tunxtun

Onlar kediyle oynarlar dedim kabul etmedi :(

2 yıl önce

Kayra278279

Benim gibi düşünüyorsun. Değil mi? Bence de kabul edilmeli. Benim cümleme benzer.

2 yıl önce

KrmTRED

Yani...

8 ay önce

legolas95593

With anlami ne

2 yıl önce

BatuhanOk1

ile

2 yıl önce

yagmur_g

geniş zaman cümlesi kurulurken oynuyorlar denmez oynarlar denir eğer oynuyorlar dersek şimdiki zaman cümlesi olur.:)

3 yıl önce

BatuhanOk1

Aydınlattın bizi.

2 yıl önce

Kayra278279

Onlar kediyle beraber oyun oynarlar. Cümleside doğru. O da kabul edilmeli.

2 yıl önce

MelisNur6

Arkadaslar alti noktali sozcuklere basinca kopya veriyor sari sozcuklere basincada aynisi oluyor yeni buldum

2 yıl önce

BatuhanOk1

Yanlış yapıp tartışmaya gelenler burda mı?

2 yıl önce

meri656593

Onlar kedi ile oynuyor neden kabul edilmedi

2 yıl önce

serhat432764

Genis zaman cumlesi oldugu icin

1 yıl önce

MorukYasin

onlar kediyle çalarlar dedim kabul etmedi.

2 yıl önce

remziarin

Ya hiç oyle değil

2 yıl önce

serhat415180

Yanlışlıkla oynarlar yerine onlarlar yazmışım kabul etmedi

1 yıl önce

Neria_Luce

with 'in ile ya da birlikte seçeneklerinden biri yerine geçmesi gerekmez mi? Neden iki anlamı birden kullanılıyor anlamadım.

1 yıl önce

duoberfo

ya '' s takısı almamış ki, bune ya ne biçim site ya karıda yanlış telafüz ediyor.

1 yıl önce

Ahmet825517

Ne saçma soru yopı yonuz

1 yıl önce

asalallaa

Onlar oynarlar kedi ile yazdım olmadı neden?

1 yıl önce

Shahrazad26

Why is "kedile" wrong?

1 yıl önce

SedatKlc

because you should add y after the word that ends by vowel.

1 yıl önce

Re.Candost

Kedi ile birlikte oynarlar olması gerekmiyormu. Benim cümleden anladığım Kedinin kendisi ile oynarlar.

1 yıl önce

Erturule

Bom sik

1 yıl önce

Erturule

Sik bok

1 yıl önce

Erturule

Dıkdkd

1 yıl önce

Lorinokali

Onlar kediyle oynuyorlar dogru kabul etmesi gerekmiyor mu ?

11 ay önce

MaqaMaqame

Bunu anladık eyer cümle " onlar çocukla birlikde oynarlar" olsa tercüme nasıl.

11 ay önce

AliSivri3

Onlar kediyle oynuyorlar derseniz ya karar değiştirip hep oynarlar bu yüzden oynarlar gelmelidir

9 ay önce

Batuhan9867

Fiiller ek almadıklarında geniş zaman mı oluyor?

2 yıl önce

AdigeBahadr

Bence siz ingilizceyi bırakın Türkçe kursuna yazılın acilen

2 yıl önce

shylablue

ONLAR KEDİYLE BİRLİKTE OYUN OYNAR Onlar kediyle birlikte oynarlar AYNI ANLAM TAŞIMAZLAR MI YANİ AYNI ANLAM İFADE EDERLER NEDEN BENİM YAPTIĞIMI (CL AÇIK OLAN) YANLIŞ DEDİ ?

2 yıl önce

ipekunal1.

'Ile birlikte' anlamini vermesi icin 'together with' demen lazim

2 yıl önce

TCHazalKln

ya ama çook saçma

2 yıl önce

SertaYildi

Onlar kedilerle birlikte oynar. Neden yanlis kabul etti.

3 yıl önce

kartveli1

cats:kediler cat:kedi Cümlede tekil kullanılmış

3 yıl önce

EcemBegumZ

Vay daha yenimi anladın

2 yıl önce

irfun

Onlar kedi ile birlikte oyun oynuyorlar anlami cikmiyor mu. Kediyle oynamiyorlar. Kedi ile birlikte baska bir oyun oynuyorlarmis gibi geldi bana :/ bilemedim

3 yıl önce

gunerkls

burada "they"den sonra neden "are" kullanılmıyor ?

4 yıl önce

devecci

Genis zamanda "am is are" kullanilmaz. Onun yerine fiile s takisi gelir ya da gelmez. I you we they icin "play" derken he she it icin "plays" deriz. Walk walks,swim swims...simdiki zaman olsaydi "they are playing.." are gelirdi lakin bu seferde "ing" yani -yor eki alirdi.

4 yıl önce

muken2

fiil cümlesi olduğundan

4 yıl önce

Neslihanek2

E çünkü bu başka bir zaman dilimi

3 yıl önce

deryaderya34

Onlar kedi ile oynar olmali zaten cogul yok ki nasil oynarlar oluyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Çoğul yok derken?

O oynar

Onlar oynarlar

3 yıl önce

ferdi48130

They= onlar=cogul=birden fazla= oynarlar.

2 yıl önce

enesgulcek

"Onlar kediyle oynuyorlar" da doğru sayılmalı

4 yıl önce

Fadime51

playing demedigi icin genis zaman kullaniliyor

4 yıl önce

ferdi48130

Geniş zamanda= They play with the cat= Onlar kediyle oynarlar. Şimdiki zamanda= They {are} play {ing} with the cat= Onlar kediyle oynu {yor} lar.

2 yıl önce

mirayece2015

Geçmiş gelecek simdiki zaman ekleri

3 yıl önce

bhr_ygc

Bu cümle geniş zaman olduğu için oynar oldu

3 yıl önce

bymedd

onlar kedi ile oynuyorlar bencede

3 yıl önce