Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They play with the cat."

Çeviri:Onlar kedi ile oynarlar.

4 yıl önce

30 Yorum


AbdullahYl10

Onlar kediyle oynuyorlar dogru kabul etmesi gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

ferdi48130

Yor olması için am, is, are ing gerek yani şimdiki zaman şu an oynuyorlar. They play= onlar oynarlar. They are playing= onlar oynuyorlar.

2 yıl önce

LastGamer3

Kediyle yerine kedi ile dersen daha resmi olur . bu uyg kuralcı

2 hafta önce

tunxtun

Onlar kediyle oynarlar dedim kabul etmedi :(

3 yıl önce

Kayra278279

Benim gibi düşünüyorsun. Değil mi? Bence de kabul edilmeli. Benim cümleme benzer.

2 yıl önce

legolas95593

With anlami ne

2 yıl önce

BatuhanOk1

ile

2 yıl önce

yagmur_g

geniş zaman cümlesi kurulurken oynuyorlar denmez oynarlar denir eğer oynuyorlar dersek şimdiki zaman cümlesi olur.:)

3 yıl önce

BatuhanOk1

Aydınlattın bizi.

2 yıl önce

Kayra278279

Onlar kediyle beraber oyun oynarlar. Cümleside doğru. O da kabul edilmeli.

2 yıl önce

MelisNur6

Arkadaslar alti noktali sozcuklere basinca kopya veriyor sari sozcuklere basincada aynisi oluyor yeni buldum

2 yıl önce

BatuhanOk1

Yanlış yapıp tartışmaya gelenler burda mı?

2 yıl önce

meri656593

Onlar kedi ile oynuyor neden kabul edilmedi

2 yıl önce

serhat432764

Genis zaman cumlesi oldugu icin

1 yıl önce

MorukYasin

onlar kediyle çalarlar dedim kabul etmedi.

2 yıl önce

remziarin

Ya hiç oyle değil

2 yıl önce

serhat415180

Yanlışlıkla oynarlar yerine onlarlar yazmışım kabul etmedi

2 yıl önce

Neria_Luce

with 'in ile ya da birlikte seçeneklerinden biri yerine geçmesi gerekmez mi? Neden iki anlamı birden kullanılıyor anlamadım.

2 yıl önce

duoberfo

ya '' s takısı almamış ki, bune ya ne biçim site ya karıda yanlış telafüz ediyor.

2 yıl önce

Ahmet825517

Ne saçma soru yopı yonuz

1 yıl önce

asalallaa

Onlar oynarlar kedi ile yazdım olmadı neden?

1 yıl önce

Shahrazad26

Why is "kedile" wrong?

1 yıl önce

SedatKlc

because you should add y after the word that ends by vowel.

1 yıl önce

Re.Candost

Kedi ile birlikte oynarlar olması gerekmiyormu. Benim cümleden anladığım Kedinin kendisi ile oynarlar.

1 yıl önce

Erturule

Bom sik

1 yıl önce

Erturule

Sik bok

1 yıl önce

Erturule

Dıkdkd

1 yıl önce

Lorinokali

Onlar kediyle oynuyorlar dogru kabul etmesi gerekmiyor mu ?

1 yıl önce

MaqaMaqame

Bunu anladık eyer cümle " onlar çocukla birlikde oynarlar" olsa tercüme nasıl.

1 yıl önce

AliSivri3

Onlar kediyle oynuyorlar derseniz ya karar değiştirip hep oynarlar bu yüzden oynarlar gelmelidir

11 ay önce