Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ayakkabılar hariç"

Çeviri:Except for the shoes

4 yıl önce

48 Yorum


ArazIsayev

Except shoes da doğru

4 yıl önce

tark311796

Valla doğru

2 yıl önce

mubaka

Except for kalip olarak haric anlamina mi geliyor except te tek kelime olarak haric anlamina gelmiyormu

4 yıl önce

yuxexesiz

Except the shoes cevabını kabul ettiğine göre tek başına except yeterli sanırım

4 yıl önce

duygu1765

Hayır

3 yıl önce

cumxxi

For un kullanım amacı acaba nedir buradaki

3 yıl önce

julide.julide

without olmaz mı

2 yıl önce

OyaKumova

For bu cumlede neden gerekli?

2 yıl önce

tark311796

Çünki bir kalıp olduğu için olabilirmi "For" olmazsa belki cümlenin anlamı değişir.

2 yıl önce

Morebek

The başa yazıldığında niye kabul etmiyor

2 yıl önce

tark311796

Belkide "The" başa gelmemesi gerekiyordur!

2 yıl önce

cevatim

"for" uzerine epey bir alistirma yapmali. "icin" haricinde kalan anlamlari icin.

1 yıl önce

terziasil

For kullanıldığı zaman ayakkabılar için hariç gibi bir şey olmuyor mu ? Günlük kullanımda "Except shoes" da sayılmaz mı ?

3 yıl önce

soylugur

For her zaman "icin" anlami vermez. cumle icinde hangi ogeyi ifade ettigine bakilmalidir. Sozlukten bu tur kelimelerin sadece bir tek anlamini ogrenmemeli.

3 yıl önce

klokloklok

costanza?

2 yıl önce

HafsaDoan

Except for yerine except to olabilir mi.?

3 yıl önce

kenan576020

Except shoes dedim

3 yıl önce

mervee151

Aynen o da dogru

2 yıl önce

Hakanyasaroymen

yanlışlıkla expect yazdım neden neredeyse doğru demedi

2 yıl önce

DouCanay1

expect : beklemek, ummak

11 ay önce

kerimcr7

Except shoes de dogru la n

2 yıl önce

FIRATANGN

Other than shoes doğru diyor ne alaka anlayamadım :((

2 yıl önce

Aydemir5665

The shoes except neden olmuyor

2 yıl önce

tark311796

Yahu bu 4. Dersin yarısına bile gelemedim bu ders hariç diğerlekeri güzek.

2 yıl önce

esher9

The except shose neden kabul edilmedi for kelimesinin islevi nedir

1 yıl önce

zehra278329

Ya doğruydu dogru yazdim yanlis diyo

1 yıl önce

Osman107091

For ve the neden geldi buraya

1 yıl önce

betulayca1

apart from shoes nasıl oluyo anlamadım

1 yıl önce

Betlenol1

"For " cümleye nasıl bir anlam katmaktadır .

1 yıl önce

yusufuk4

Except i exept olarak yazdim ona bile yazim hatası yuzunden kabul etmedi

1 yıl önce

lara396321

Except for olarak yalnızca except shoes olarakta çevirseniz kabul eder

1 yıl önce

Rveydanal

For the yazdigim icin yanlis dedi boyle birsey yok ama gelistirici bi uygulama

11 ay önce

lemodile1

besides ne la

11 ay önce

memoli14
memoli14

Excluding shoes niye kabul etmedi

6 ay önce

Damlaakas

Doğruu

6 ay önce

ECE158514
2 yıl önce

.SOE.

''except to'' ne anlama geliyor? Dışında,haricinde ise neden except to the shoes geçerli sayılmıyor

4 yıl önce

MuratOzgnc

without shoes?

3 yıl önce

SiriusBlack99

Shoes nasıl çoğul oluyor? :|

3 yıl önce

ElmiraWins

Shoes çoğul olmuyor bildiğim kadarıyla. Glasses gibi, bunlar zaten çoğullar.

2 yıl önce

ilayda111940

Cunku s takisi gelmis

2 yıl önce

ismail.cel1

The shoes for except yazdım kabul etmedi neden? :(

3 yıl önce

grkmb7b72

Ters yazdığın için hariç ayakkabılar cümlesi anlamlı mı sence

2 yıl önce

Blue.Earth

Ya neden Shoes for except Olmuyor Yada The Shoes for except

3 yıl önce

seda184203

Ya bu zorlaştı

3 yıl önce

zynpdlgr17

yaa except yerine expert yapmışım yaa

3 yıl önce

KenanKARAG1

except yerine without kullanılabilir mi?

3 yıl önce

firatcam

Without u onsuz anlamında dusun mesela without shoes dedigin de ayakkabisiz demiş olursun.

3 yıl önce