"On Wednesdays I drink wine."

Çeviri:Ben çarşambaları şarap içerim.

April 20, 2014

55 Yorum


AbidinFeyy

Ben cumalari camiye giderim nasil derim

February 27, 2015

Cemilavci

I go to the mosque on Fridays.

March 1, 2015

angrygrill

On Fridays i go to mosque

March 2, 2015

jzlcdh

Büyük harf "I" şart ve "the mosque" şart yani "On Fridays I go to the mosque."

October 12, 2015

MacitSerhat

Dil bir kültür meselesi, insan bir dil öğrenirken o dili konuşanların kültürünü de öğrenir, hatta kabullenedebilir. Bu bir tercih meselesi, niyetiniz önemli bence, buraya emek vermiş selcan hanım ve diğerleri insanlara faydalı olmaya çalışırken, böyle uçlarda düşüncelere takılmaya gerek yok. Belkide o an icin hic akıllarından geçmedi böyle şeyler, tabiki bende şarap yazmam istemem ama çokda üzerinde durmaya gerek yok bence. şarap yazınca şarap içmiş olmuyorum

March 20, 2016

smvsfm

zamanlar neden cümlelerin başında kullanılıyor?

August 6, 2014

Orhanelik2

Genelde cümlenin sonuna gelir fakat zamana vurgu yapmak için başa alınır.Türkçe'de de vurgulamak için kelimeyi fiilin yanına getirdiğimiz gibi.(Ali tatile çıktı. / Tatile Ali çıktı)

August 17, 2014

brtgtrn

On wednesdays i cümlenin sonuna getirsek bir şey değişir mi ?

June 27, 2014

erdem96

Hayır.kuralli cümle haline gelir hatta.

September 9, 2014

vvsey

Why "çarşambaları"? Why not "çarşambalar"? None of my Turkish books say anything about this phenomenon.

March 2, 2015

SerayIk

Çarşambalar is plural noun, but 'çarşambaları' is accusative. this sentense must be accusative in turkish grammar.

July 24, 2015

Sseyhun

Kevser şarabı

March 21, 2019

yigithanburak

On burada ne anlam katmış on açık diye biliyorum

March 19, 2017

nazxcune

Boyle Cumleler kurarken günlerin basina on gelir

June 11, 2017

ismail912039

On burada zaman edatıdır (da de) o günde olduğunu belli eder mesela on wedesday read çarşamba günü oku demektir

April 12, 2018

elcingulde

Ya bazen ları,leri getiriyor sonuna bu yüzden, Bende; Ben çarşambaları şarap içerim. Yazdım ama kabul değil ne farkı var Çarşambaları çarşamba günleri

December 22, 2017

eceokur

Aklıma "On Wednesdays we wear pink." repliği gelmedi değil.

June 14, 2018

enolYiit

I drink wine on wednesdays .

Çarşamba günleri şarap içerim .

Bu şekilde olsa daha dogru olmaz mı ?

November 25, 2018

sonterekeme

Din goygoyu var mı dedim? Varmış. Elçekin Allah aşkına. İyisini yapabiliyorsanız yapın goygoycular oraya gitsin burayı bulandırmayın.

July 12, 2019

NuviVine

On wednesdays neden sonda değil de başta?

July 13, 2019

THEGHOST120293

Bende pazarları:)

August 7, 2019

yasinnehir1

Neden şarap içiyo anlamadım

October 7, 2019

veestrom

Dinimizce içilmesi haram olan içki yi , akıllarınca bu yolla bize şirin göstermeye çalışıyorlar. Siz domuzunuzu yeyin şarabınızı için ama milleti rahat bırakın. Tahrif edilmiş dininiz size kalsın. Cehenneme de kendinize arkadaş mı arıyorsunuz.

January 11, 2019

Emir-.

Yurtdışında would you like a glass of wine dediklerinde ne diyeceksin?

February 10, 2019

BatuhanYld19

Burda on yerine in kullansak sorun olurmu ??

June 9, 2016

withoutluck

wednesdays in başında on olmasada olur dimi

September 1, 2014

erdem96

Hayır. Belirtmen lazım

September 9, 2014

mustafacif

"Her çarşamba şarap içerim" olmaz mı?

April 25, 2014

TURGAYEROL

Ben de aynı seyi düşünmüştüm yanlış dedi

May 25, 2014

erdem96

Evet ama cümlede every wednesday dememiş. Çarşambaları yazmak daha uygun.

September 9, 2014

mehmetonkor

Wednesday olaa belki ama orda cogul kullanmis carsambalar olmak zorunda

July 21, 2014

m.23

Akılsız dou işte yanlış olabilir

March 9, 2015

jzlcdh

"dou" ne demek? Bence aşadaki cümleler burada eklemeye faydalı.

"I don't drink alcohol."

"You drink too much."

"I don't drink alcohol so I can drive us home."

"Give me the car keys."

"If you hadn't drunk so much last night you wouldn't have a hangover."

v.b.

September 29, 2015

elmira697329

O dolu demek istemiş

November 2, 2015

Murat478789

Şarap yerine içki desek kabul edermi

August 24, 2015

lknur989586

Beer bira wine şarap hepsinin adı farklı

April 15, 2016

ahmetemin16

Sen süt de belki onu kabul eder

June 11, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.