1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I see her twice a week."

"I see her twice a week."

Çeviri:Ben onu haftada iki kez görürüm.

April 20, 2014

61 Yorum


culayyyyy

"Ben onu bir haftada iki kez görürüm." cevabımı kabul etmedi. "a week" bir haftada diye çevirmemiz gerekmiyor mu?


frottce

Türkçede bu şekilde kullanmıyoruz. Kelime kelime çeviri yapmak doğru değil.


jzlcdh

Evet lütfen doğru ve doğal Türkçe yazsınız.


Makistan1

Yeri geliyor türkçe düşünmeyin diyorlar yeri geliyor türkçede böyle böyle diyorlar. Anlamadım bu işi


jzlcdh

Çünkü ben Türkçe öğreniyorum. Siz İngilizce öğreniyorsunuz.


Zeynep_Jennie

Sen niye türkçe öğreniyorsun ki


fratbilgi1

Sence orda" bir" yazıyor mu!!!!!!!!!!


CoolTurk

Twice a week-haftada iki kez-Twice zamir Thrice a week-haftada üç kez-Thrice zamir Four times a week-Haftada dört kez(dördün ve diğer sayıların zamir hali yok)


HelinVarol1

Ben onu haftada iki kez görebilirim olmaz mı?


sacdehsyn

Twice anlamı nedir


mizinamo

iki kez, iki defa demek.

I will read the book twice = Ben kitabı iki kez okuyacağım.


serpilb4s

mizinamo cümleyi sıralarken neye dikkat ediyorsun ? anlamadığım tek şey bu .. i will read kısmını anladım ama neden book twice 'den önce geliyor anlayamıyorum .


mizinamo

Cümle sıralaması kuralları tam olarak bilmiyorum maalesef.

Ama bu tür cümlede, zarf ifadesi nesneden sonra gelir.

"I will read the book quickly", "I will read the book tomorrow", "I will read the book at home", "I will read the book on my bed", "I will read the book together with you", "I will read the book twice" gibi.


serpilb4s

ben şöyle düşünüyorum eğer yanılıyorsam söyleyin. özneden sonra fiil ve isim varsa önce fiil sonra isim olmalı ama eğer cümle ful isimden oluşacaksa isimlerde türkçe kuralına göre sıralanmalı değil mi?


mizinamo

Biliyorum maalesef. (Ve "ful isim" ne demek?)

Bir cümle örneği verirsen düzeltebilirim.


mizinamo

Sadece isimlerden mürekkep olan cümleler Türkçe'de var ama İngilizce'de "be" fiili gerekiyor.

Oğlum doktor = My son is a doctor.


StellaMerlo

´ful´ olarak demiyoruz, Full olarak söylenir genelde.


serpilb4s

ful tamamı, bütünü demek oluyor . yani demek istediğim isimler cümlenin tamamını oluşturuyor ise


serpilb4s

anladım şimdi . evet bu gerçekten de mantıklı sağolun


BerkhanB

"Haftada iki" dedim. Kereye veya keze gerek yok.


Velikarak

Onu bir haftada iki defa görürüm.


Nisa1183

Ben onu haftada iki kez gördüm cevabı kesinlikle kabul edilmeli rapor da ettim.


HasanEren2

doğru yaptımda, cümle yanlış.


ozgurpelte

Onu ben haftada iki kez görürüm deyince yanlış mı oluyor?


berinettee

Haftada kelimesini unuttum kabul etmedi


melcan3

Niye cavap kendiliginden var


RAMAZAN853741

Abi orda "a" sozcugu var onu gorunce ben -ben onu iki haftada bir gorurum Yazdim madem bir yok o "a" nin orada ne isi var?


Glen35178

Ben onu haftada iki kere görürüm yazdım, yanlış denildi. Devam tuşu da kayboldu. Bu nasıl iş?


Nihal935446

Doğru yazdım iyi bakın


lk1xTP

büyük harfle iki yazınca neden yanlış oluyor anlamadım


MudatYildi

' defa ' yazdım diye cevabımı kabul etmiyor saçma birşey


SerhatTun1

"Onu haftada iki defa görürüm" kabul edilmedi. Eş anlamlı cümleler konusunda lütfen biraz daha özen gösterebilir misin acaba? (Bkz ne kadar da nazikim =) )


yikilmazenes

"Ben onu haftada 2 kez görürüm." yazdım, kabul etmedi. Rakam olarak yazınca yanlış kabul etti.


waternymph62

"Ben onu 2 haftada bir görürüm" nasıl yazılır


mizinamo

I see her once every two weeks.


lrunol

week e s takısı neden koyuyoruz ? hangi durumlarda koymalıyız ? two var diyemi koyduk


mizinamo

Evet, birden daha çok olduğu için (two weeks, three weeks, ten weeks ...).


MirzaElver

I see her once two week


mizinamo
  • bir kez - once
  • iki kez - twice
  • üç kez - "thrice" kelimesi var ama çok nadiren kullanılır. Genellikle "three times" denir.
  • dört kez - four times
  • beş kez - five times ....

onurelmas

Twice in a week olur mu?


Mbecceleti

Ben doğru cevapladim.


ZelihaZeze

Merhaba duilingo ses efekti ayarlarim acik olmasina ragmen hicbir ses yok. Güncelledim fakat yine değişmedi. Ne yapmam gerekli ?


SevdeCan34

Okunuşlarda here ve her ü ayırt edemiyorum. Anlayabilven var mı Allah aşkına


MehmetMama1

Cevabim dogru kabul edilmeli


helman46

görürürüm yazmışım yaaa :( :(


HakanPnar

Neden hep ayni cumle geliyor , guncelleme şansiniz var mı?


oguztopal

Bende bir haftada iki kez dedim.kabul etmedi. Haftada dedi program..duzeltelim.


StellaMerlo

Düzeltilecek bir sey yok. Ceviri dogru.


yeamuk

Ben onu haftada iki kez görüyorum dedim kabul etmedi . See stative verb olduğundan görüyorum da doğru değil mi :)


aligel2

Am*n boşver ay pardon çiçek yapmışım aman boşver olcaktıııı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.