Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She loves her children."

Çeviri:O çocuklarını sever.

4 yıl önce

18 Yorum


MrSperMan

gerçi kabul etti ama : o onun çocuklarını sever asıl anlatılan şey değil mi?

4 yıl önce

samimiegeli

Kesinlikle katılıyorum, bende bu şekilde tercüme ediyorum ve kabul ediyor

4 yıl önce

ferdi48130

She loves her children= she= O bayan ve cocuklu anne, love= kalple sevmek, loves in s takısı she den dolayı, her = bayan için, onun demek ve yine she, den bahsediyor, children= çocuklar demek. Yani uzaktan iki kişi arasında konuşurken, o çocuklarını sever diyor. She loves her children. She loves children= o çocukları sever, demek ama kendi çocuklarını diyebilmek için her kullanılıyor.

2 yıl önce

kevin631610

"She loves the children" olmazmiydi sizin dediğiniz?

1 ay önce

Zehra511311

Neden bazı cümleleri kabul etmiyor

3 yıl önce

h.beyzatekeli

"O onun çocuklarını sever." Demek sanki bahsedilen kişinin başkasının çocuklarını sevdiği anlamı oluşuyor. Ama burda "O kendi çocuklarını sever." De olabilir. Bunu bilemeyeceğimiz için "O çocuklarını sever. " daha doğru bence.

4 ay önce

osman-sag

Türkçeyi ingilizce anlayisiyla kullanmada kabul etmemesi normal

4 yıl önce

Someone74

Bu kalıbı tek başına anlamak bazen yeterli olmuyor. Şöyleki; ''O çocuklarını sever'' anlamı çıkıyor ama ''O'' denilen şahıs kendi çocuklarını mı yoksa başkasının çocuklarını mı sever bunu türkçeye çevirirken biraz sıkıntılı. Yoksa ingilizcede neyi ifade ettiği belli. Bu sebeple bazı kelimeleri ingilizcede türkçeye çevirmeden daha anlamlandırabiliyorum.

1 yıl önce

dolunay121

defalarca denedim çocukları duymuyor

1 yıl önce

derya658366

Cocuklarini onun cocugu olduhu nerden belli ve her ne ?

1 yıl önce

onur464940

He she it o His her its onun His erkeklerde her kadinrda kullanilir Her kiz hisli erkeklerden hoslanir kelimesiylede her mi his mi karistirmassin

1 yıl önce

enginyagci90

Çocuklarını anlamını veren nedir çocukları sever kabul etmedi

10 ay önce

h.beyzatekeli

Her çocukları"nı" anlamını veriyor. Ama kimin çocuğu olduğu Türkçede belli değil.

4 ay önce

kreonkaaria

love çok sevmek değil mi?

9 ay önce

kreonkaaria

love çok sevmek değil mi?

9 ay önce

Bar946473

Kişi zamiri eksikliğinden kaynaklanan anlatım bozukluğu var. Başına hem "senin" hem "onun" getirebiliyoruz çünkü.

8 ay önce

Nisanur157411

O çocuklarını çok sever yazdım kbl etmedi

7 ay önce

fatma153096

İki kişi arasında konuşurken örnek she demiyelimde ayşe diyelim. Ayşe loves her children ayşe cocuklarını sever( her children )çocuklarını anlamını katıyor

7 ay önce