1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where do we begin?"

"Where do we begin?"

Çeviri:Nereden başlıyoruz?

April 20, 2014

14 Yorum


alican.dem

ikisini de kabul ediyor ama "nereden" le "nerede" farrklı olması gerekmez mi ?


aerckan

"nereden başlayalım" yazdım kabul etmedi


BAAKSahin

From where do we begin olabilir miydi acaba


Ayenur590983

nerede başlayalım yazdım kabul edilmedi, neden?


Chotanak

Anlam olarak nerede başlıyoruz olabilir mi


unsalcibram

Ben öyle yaptım kabul etti


CRAZYBOYY

begin ing almayan bir fiil mi?


frknmll

Evet ing eki yok. Başlamak anlamına geliyor


ErcmentGVE

Telafuzu "began" olarak söylüyor.


sukru2135

"Nereden başlıyoruz" dedi. Ben "nerede başlarız" demiştim kabul etmedi. "Where do we begin from?" Olmalıyıdı cevabın doğru olması için...


CeylanIIK

Where do we begin from olur mu ?


Saidetin

Duo olum adam gibi konuş lan kullanıcılarınla


BilgiAkduman

Neden şimdiki zaman


mido798886

Nerede(n) başlarız ? Olmasi gerekiyir -yor eki nedir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.