"O bir limon."

Çeviri:It is a lemon.

4 yıl önce

7 Yorum


begm7

neden this is a lemon ' u kabul etmiyor that oluyor?

4 yıl önce

omercito
omercito

Çünkü "bu" ve "o" kullanıldığında cümleler birbirinden farklı oluyor.

This is a lemon - Bu bir limon (İşaret zamiri)

That is a lemon - O bir limon (İşaret zamiri)

It is a lemon - O bir limon (Şahıs zamiri (3. Tekil))

4 yıl önce

ilkeada

Uzak Tekillerde that kullanılır

8 ay önce

mehmed1439

it a lemon neden olmuyor. tam olarak bunu diyor bence

3 yıl önce

VartanSley

Ewet

1 yıl önce

VartanSley

Evet ya

1 yıl önce

MehmetYali6

T

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.