1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir limon."

"O bir limon."

Çeviri:It is a lemon.

April 20, 2014

31 Yorum


begm7

neden this is a lemon ' u kabul etmiyor that oluyor?


omercito

Çünkü "bu" ve "o" kullanıldığında cümleler birbirinden farklı oluyor.

This is a lemon - Bu bir limon (İşaret zamiri)

That is a lemon - O bir limon (İşaret zamiri)

It is a lemon - O bir limon (Şahıs zamiri (3. Tekil))


Bety_Asly

begm7 merhaba. Sorunun cevabına yanıt vermek için buradayım. This "bu" anlamına gelir. Soruda "o"kelimesi kullanılmakta. Yanıtın bu soru için uygun değildir. Bu ve o farklı kelimelerdir aynı anlama gelmezler.


ilkeada

Uzak Tekillerde that kullanılır


Meliss594

Ben doğru yaptım


ECEM298321

Çünkü( it is a Lemon ) demen gerekiyor canım okey


sinem_arslan

büyük harf koyunca niye olmuyo ki aradaki fark ne


sirjoan620

İngilizce'de büyük ı yani I'ın küçük hali i'dir.


zehrakuyupnar

sirjoan620 sacma bir sekilde anlattin. ingilizce de buyuk harflere nokta konulmaz diyebilirdin. i am a cellist. gibi. o i harfidir.


TheFlyingLemon

İngilizce'de büyük harf (capital letter) olarak "I" var "İ" yok, küçük harf olarak "ı" yok "i" var.


Saare2009

evet buyuk harf kullanınca bir sey olmaz ki . Hem bu arada benim öbur adım sinem . Adaşız


anna301086

Adaşınızızım diyince elimize ne geçiyor merak ediyorum


ahmetka034

Neden an dmedik bir dmek icin de a yazdi ?


Dpumetin

Çünkü 'a' sessiz harfler için a lemon a book vs. 'an' sesli harflerle başlayan kelimeler içindir. An apple


zgrKk1

"that is a lemon" ile "it is a lemon" arasinda anlam bakiminda cok fark var mi? ikisini de kabul ediyor ama hangisi daha dogru olur?


mehmed1439

it a lemon neden olmuyor. tam olarak bunu diyor bence


Saare2009

Sadece "is" unuttum


...krema...

Niye unutuyorsun


...krema...

Bunca yillik hayatimda boyle bir şey görmedim yaaa


Zeynep_yildiz_

This is lemon:bu bir limon İt is a lemon :o bir limon This işaret zamiridir


_.-YesPanda-._

Evet zaten o bir limon demeseydin duolingo anlamicaktık


ECEM298321

Buda bir yoksuluk kimse beynmeyince kendi kedinin yorumunu beyeniyor ya.


ECEM298321

Allah yadımcısı olsun da youmunu beyensinler.


yusuf58905

İt is a lemon yazın kabul eder


Hikmet36773

It a lemon olmadı bu 's' takısı tam olarak nerede kullanılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.