"O bir limon."

Çeviri:It is a lemon.

April 20, 2014

6 Yorum

Konu önem sırasına göre

begm7

neden this is a lemon ' u kabul etmiyor that oluyor?

April 20, 2014

omercito

Çünkü "bu" ve "o" kullanıldığında cümleler birbirinden farklı oluyor.

This is a lemon - Bu bir limon (İşaret zamiri)

That is a lemon - O bir limon (İşaret zamiri)

It is a lemon - O bir limon (Şahıs zamiri (3. Tekil))

April 20, 2014

ilkeada

Uzak Tekillerde that kullanılır

March 18, 2018

VartanSley

Evet ya

October 15, 2017

MehmetYali6

T

October 21, 2017

Z_Zehra

yanlış soru

April 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.