Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir limon."

Çeviri:It is a lemon.

0
4 yıl önce

7 Yorum


begm7

neden this is a lemon ' u kabul etmiyor that oluyor?

1
Cevap ver14 yıl önce

omercito
omercito

Çünkü "bu" ve "o" kullanıldığında cümleler birbirinden farklı oluyor.

This is a lemon - Bu bir limon (İşaret zamiri)

That is a lemon - O bir limon (İşaret zamiri)

It is a lemon - O bir limon (Şahıs zamiri (3. Tekil))

34
Cevap ver4 yıl önce

ilkeada

Uzak Tekillerde that kullanılır

0
Cevap ver4 ay önce

mehmed1439

it a lemon neden olmuyor. tam olarak bunu diyor bence

0
Cevap ver2 yıl önce

VartanSley

Ewet

0
Cevap ver9 ay önce

VartanSley

Evet ya

0
Cevap ver9 ay önce

MehmetYali6

T

0
Cevap ver9 ay önce