1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Here everything is in order."

"Here everything is in order."

Fordítás:Itt minden sorrendben van.

April 20, 2014

12 hozzászólás


SoDrazy

,,Itt minden rendben van" ez angolul nem úgy lenne hogy: Here everything is OK. ?


DrBuboBubo

Azt hiszem, az in order jelenti azt, hogy nincs rendetlenség, azaz hogy minden a helyén van. Az OK meg talán azt, hogy nincs semmivel sem baj, mindenki jól van. Szóval szerintem a Here everything is in order egy értelmes mondat, aminek az Itt minden rendben van egy lehetséges jó fordítása.


Dragongirl99

de ha rámegyek a szóra ,akkor parancsot és rendelést dob ki...


DrBuboBubo

Az order főnévhez a szótár 25 különböző értelmezést sorol fel és akkor ott van még az order ige is. Azt hiszem, itt a duolingón az teljesen normális, hogy úgy tanulunk meg egy-két dolgot, hogy elsőre elbukjunk a fordítást.


Gy.B.

informatikusként pl. az order nekem sorrendet jelentett. Aztán megtudtam, hogy van más jelentése is. :XD


tucite

Itt minden sorrendben van. Pl a konyvtarban. Nem tudom, hogy elfogadta volna, mert mashogy firditottam, de eloszor a sorrendre gondoltam.


Gizus123

Az nem lehet helyes megoldás, hogy itt minden parancsban van?


Gy.B.

Hiába van az "order"-nek 25 féle jelentése, az "in order"-nek csak néhány van.

http://topszotar.hu/angolmagyar/in+order

szabályszerű, rendezett, kész, előkészített

Ennek alapján amúgy a duolingo helyes megoldása is kissé erőltetettnek hat.


Gy.B.

Helyesbítenem kell. Nem erőltetett... Hanem az EGYETLEN jó válasz.

A "to be in order" jelentése ugyanis "rendben van".


Zotya242

Én is ezzel buktam el.


GerleiIstv

Hogy jön ide a sorrend? (sequence = sorrend) (2020. 07. 07.)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.