"She already has a bag for her camera."

Μετάφραση:Αυτή έχει ήδη μια τσάντα για τη φωτογραφική μηχανή της.

πριν από 6 μήνες

5 σχόλια


kv9s1

Γιατί"φωτογραφική της μηχανή"και όχι"φωτογραφική μηχανή της" ;;

πριν από 6 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Έχει προστεθεί στις εναλλακτικές. ^.^

πριν από 2 μήνες

Taniathasta
Taniathasta

Γιατί όχι ''κάμερα ''; Είναι μία λέξη που έχει ελληνικοποιηθεί, όπως και η λέξη ''κομπούτερ'' και χρησιμοποιούνται ευρέως ...

πριν από 2 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Υπάρχει ήδη ως εναλλακτική. Ποια ήταν η ακριβής απάντησή σου;

πριν από 2 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

@Taniathasta η λέξη "κάμερα" στην ελληνική γλώσσα σημαίνει μηχανή που τραβάει βίντεο, "βιντεοκάμερα". Τώρα πλέον οι φωτογραφικές μηχανές έχουν τη δυνατότητα να τραβήξουν και βίντεο, όμως παρέθεσα τη σκέψη μου εδώ έτσι για την ιστορία

πριν από 2 ημέρες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.