Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"She already has a bag for her camera."

Μετάφραση:Αυτή έχει ήδη μια τσάντα για τη φωτογραφική της μηχανή.

0
πριν από 4 μήνες

4 σχόλια


kv9s1

Γιατί"φωτογραφική της μηχανή"και όχι"φωτογραφική μηχανή της" ;;

0
Απάντησηπριν από 4 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Έχει προστεθεί στις εναλλακτικές. ^.^

0
Απάντησηπριν από 4 ημέρες

Taniathasta
Taniathasta

Γιατί όχι ''κάμερα ''; Είναι μία λέξη που έχει ελληνικοποιηθεί, όπως και η λέξη ''κομπούτερ'' και χρησιμοποιούνται ευρέως ...

0
Απάντησηπριν από 5 ημέρες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Υπάρχει ήδη ως εναλλακτική. Ποια ήταν η ακριβής απάντησή σου;

0
Απάντησηπριν από 4 ημέρες