1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim çocuklarım koşarlar."

"Benim çocuklarım koşarlar."

Çeviri:My children run.

April 20, 2014

23 Yorum


_MoRpHeuS_

Benim çocuklarım koaşarlar -->my childrens are run dedim cevap ise: -->my childrens run (are gelince ne oldu? Neden cavabm yanlış? )


YamurKay

Çocuk kelimesi İngilizcede children degil child demektir.Hep children kelimesini çocuk sananlar var.Çocuk child demekse children da child kelimesinin cogulu yani çocuklar demektir.Sonuna s takısı getirmene gerek yoktu yani..


TanEr767552

Ama birde ımda var children's olsa yanlış mı olur ım için


kbrazl

Cevap my childrens degil children. Cunku are kullanacaksan my children are running demen gerekir. Am/is/are dan sonra fiil kullanilacaksa fiile -ing takisi gelmesi gerekir..


DerinYzak

Are gelmez . Sen benim cocuklarim bir kosarmi dersin yoksa benim cocuklarim kosar mi dersin Bende boyle yaptim benim cocuklarim kosarlar dedim ama kabul etmedi =-O


bestami3

Bende tereddüt ettim ama childrens diye bir şey yok demekki


barisalbayrak34

"Are" takısı almamasının nedeni nedir?


AhmetOkyay6

Cümle geniş zamana ait bir cümle. Bu yüzden 'are' kullanılmaz.


army396

Am, is, are şimdiki zamanda kullanılır.


NurayMmmdz

Are bambawka biwey demek yha ben bu soruya doru yanit verdim. Ingilizce bilmeyenler oynamasin bence size ait


burhan530675

My children runs neden olmuyor benim cocuklarim diye basliyor


sfs673

S 'ı kabul etmiyor ! Bu haksızlık değil mi bu?


Mehmet384022

Am, is, are yalnızca ek fiillerde kullanılır. Yüklemin fiil olduğu cümlelerde kullanamzsın.


Mehmet384022

Madem -s gemiş zaman ekiydi de burada neden gelmedi? Run-runs?


bora2058

My yerine I am olmuyor mu


aoskdaosdkoas

çocuk = child

çocuklar = children


DerinYzak

"S" eki gelmis yaniltiyo ama childrens diyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.