"Man"

Çeviri:Adam

4 yıl önce

15 Yorum


EmreFatihG

Okunusta men ve man i nasil ayirt edebiliriz?

4 yıl önce

Zamskaa

man meeeen diye men ise men diye hızlıca okunur

4 yıl önce

sara_razrushost
sara_razrushost

Okunuşları;

Man = (E yi biraz uzatarak) men

Men = (İ ye yakın bir e ile hızlıca) men

1 yıl önce

HasanCan572942

Men adamlar man adam

1 yıl önce

REM210252

İkisinede aynı olacak şekilde kodlama yap

7 ay önce

MuratDursu1

Ses kaydı o kadar boğuk ki hiçbir şey anlamadım.

3 yıl önce

o_O-serce

Sanıyorum programda ses kaydı değil sözcükleri okuyan bir sistem kullanılıyor. Yani o an üretiliyor ses. Ve seste genel olarak bir sorunla karşılaşmadım. Kullandığın sistemle ilgili bir sıkıntı olabilir.

3 yıl önce

SudeBilgin1

Kadın meeeean diyo nasıl anlayayım bunu man mi uazdam yoksa men mi?

3 yıl önce

Hilal.41

Allah yardımcınız olsun yazdım kabul etti

2 yıl önce

OLCAYELEN

Adam

2 ay önce

Volkan449210

Fdfh yfh. Hfgufngvhcbgvbvbnvbngcbvcbng

2 ay önce

SudeNaz501498

The gelen kelimeleri anlamadm neden the geliyo

1 ay önce

Sirincem3

Men vs man

1 ay önce

Mtangaloglu

The meyn adamım

1 hafta önce

BurakPili

Sena

6 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.