1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz ekmeğin yarısını yeriz."

"Biz ekmeğin yarısını yeriz."

Çeviri:We eat half of the bread.

April 20, 2014

6 Yorum


HalilERGEN

... the half of ... olabilir mi?


altunufuk

'the' benzersiz, tek olan şeyler için kullanılır. Halbuki, bir şeyin yarısı varsa, diğer yarısı da vardır. Dolayısıyla herhangi bir yarısından bahsedilmiş oluyor burada.

"I eat a half of the bread and you eat the other half." ya da

"I eat a half of the bread and you eat the rest." gibi.

Doğrudan 'the half' kullanımına makul bir örnek bulamadım çünkü dediğim gibi konuşmaya başlarken herhangi bir yarısından bahsedilir genelde, sonra ise belli olan o yarısı veya belli olmuş olan diğer yarısı için 'the half' ya da 'the other half' kullanılır.


fmulu

cevaplar sayesinde "the" anlamaya başladım teşekkürler


saint341

TO : YÖN BELİRTİR /....İÇİN.... / THE :BELIRTIR/VURGU YAPAR BİR DAHA ASLA KARIŞTIRMAYACAKSINIZ !!! https://forum.duolingo.com/comment/36939084


SIDDIK25

bread's half çok mu mantıksız ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.