1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are an excellent couple…

"They are an excellent couple."

Çeviri:Onlar harika bir çifttirler.

April 20, 2014

18 Yorum


tsavasci

muhteşemde olur


emirdemir01

Malesef excellent ın muhteşem anlamı bulunmaz


FratBakrol

"Excellent" kelimesine tıklayınca "harika, nefis" çıkıyor ama "onlar nefis bir çift" yazınca kabul etmiyor :)


altunufuk

Sanırım o ipuçları otomatik olarak veriliyor. Dolayısıyla cümledeki diğer kelimelerle uyymsuz anlamlarını da gösterebiliyor. Eğer yamyamlık özelliği taşımıyorsanız, nefis sözcüğünün garipliğinden şüphelenmeliydiniz :)


emirdemir01

Arkadaşlar burada büyük bir anlam bozukluğu vardır. Onlar harika bir çifttirler yerine onlar harika bir çifttir denir ya da onlar harika çiftler denilir yani tamamen anlam bakımından yanlış bir cümledir.


hasrret

excellent muhteşem olarak da çevrilemez mi


emirdemir01

Malesef çevrilmaz muhteşem anlamına gelen kelimeler farklıdır mesela: magnificent, splendid, spectacular, gorgeous, brilliant muhteşemin yaygın kullanımı bunlardır.


BerkeKseda

bir yazmadim diye yanlış mı olur ya


dralialp

"şahane bir çifttir" yazdım olmadı


_ILIYYA_

"onlar mükemmel bir ikili" yazdım kabul etmedi


kiko695421

Ağzınız doluyken daha rahat ingilizce konuşabilirsiniz. İma yok bi sakız atın ağzınıza


babek.yusifov

Onlar harika bir çifttirler.


Alpha.4

Ya şu "a" yerine her zaman "bir" yazmamızı istemese iyi olacak.


GizemliOyu16

Onlar harika çifttirler şeklindede olmazmı arada bir olmasa?


Sorrisaa

Ya bir yazmadik diye yanlis oldu vay arkadaş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.