"They are an excellent couple."

Çeviri:Onlar harika bir çifttirler.

April 20, 2014

16 Yorum


tsavasci

muhteşemde olur

January 19, 2015

emirdemir01

Malesef excellent ın muhteşem anlamı bulunmaz

July 25, 2019

FratBakrol

"Excellent" kelimesine tıklayınca "harika, nefis" çıkıyor ama "onlar nefis bir çift" yazınca kabul etmiyor :)

April 20, 2014

altunufuk

Sanırım o ipuçları otomatik olarak veriliyor. Dolayısıyla cümledeki diğer kelimelerle uyymsuz anlamlarını da gösterebiliyor. Eğer yamyamlık özelliği taşımıyorsanız, nefis sözcüğünün garipliğinden şüphelenmeliydiniz :)

July 31, 2014

cenayokyar

muhteşem ?

July 12, 2015

hasrret

excellent muhteşem olarak da çevrilemez mi

July 18, 2015

emirdemir01

Malesef çevrilmaz muhteşem anlamına gelen kelimeler farklıdır mesela: magnificent, splendid, spectacular, gorgeous, brilliant muhteşemin yaygın kullanımı bunlardır.

July 25, 2019

emirdemir01

Arkadaşlar burada büyük bir anlam bozukluğu vardır. Onlar harika bir çifttirler yerine onlar harika bir çifttir denir ya da onlar harika çiftler denilir yani tamamen anlam bakımından yanlış bir cümledir.

July 25, 2019

dralialp

"şahane bir çifttir" yazdım olmadı

May 28, 2015

_ILIYYA_

"onlar mükemmel bir ikili" yazdım kabul etmedi

June 5, 2015

kiko695421

Ağzınız doluyken daha rahat ingilizce konuşabilirsiniz. İma yok bi sakız atın ağzınıza

July 13, 2016

Sibel77sisi

Hunhan!

October 10, 2016

babek.yusifov

Onlar harika bir çifttirler.

January 28, 2017

saresns

Onlar harika çifttirler dedim kabul etmedi :(

February 19, 2017

Alpha.4

Ya şu "a" yerine her zaman "bir" yazmamızı istemese iyi olacak.

August 2, 2017

BerkeKseda

bir yazmadim diye yanlış mı olur ya

August 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.