Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Fish swim."

Traducere:Peștii înoată.

acum 4 ani

9 comentarii


Von.Slimak

fish = peste, traducere hallo.ro. In acest sens traducerea "pestele inoata (innoata)" poate fi trecuta in categoria celor bune alaturi de "pestii inoata" ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

"fish" se poate traduce si cu singularul "pește" si cu pluralul "pești".

Dar pentru ca verbul este "(they) swim", adica persoana a treia plural, atunci singura varianta care se potriveste este cea de plural.
Daca verbul ar fi fost "(it) swims", atunci era doar varianta de singular.

acum 4 ani

Von.Slimak

Mulţumesc frumos.

acum 4 ani

tatiana299506

De unde stiu ca aici este "they"? Chiar nu inteleg.

cu 2 luni în urmă

nenea_titi

La singur este "swims", iar la plural este "swim".

cu 1 lună în urmă

TomaRuxandra

Si eu la fel iti multumesc!

acum 3 ani

costica91

multumesc mult

acum 3 ani

GabrielC.762897

Tnx

cu 6 luni în urmă

Livia204346

Cam invers, dar ...

acum 1 săptămână