"Fish swim."

Traducere:Peștii înoată.

acum 4 ani

11 comentarii


Von.Slimak

fish = peste, traducere hallo.ro. In acest sens traducerea "pestele inoata (innoata)" poate fi trecuta in categoria celor bune alaturi de "pestii inoata" ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

"fish" se poate traduce si cu singularul "pește" si cu pluralul "pești".

Dar pentru ca verbul este "(they) swim", adica persoana a treia plural, atunci singura varianta care se potriveste este cea de plural.
Daca verbul ar fi fost "(it) swims", atunci era doar varianta de singular.

acum 4 ani

Von.Slimak

Mulţumesc frumos.

acum 4 ani

tatiana299506

De unde stiu ca aici este "they"? Chiar nu inteleg.

cu 5 luni în urmă

nenea_titi

La singur este "swims", iar la plural este "swim".

cu 4 luni în urmă

TomaRuxandra

Si eu la fel iti multumesc!

acum 4 ani

costica91

multumesc mult

acum 3 ani

GabrielC.762897

Tnx

cu 9 luni în urmă

Livia204346

Cam invers, dar ...

cu 3 luni în urmă

VarticLidi

La singular cum e?

cu 2 luni în urmă

Atena_Ileana
Atena_Ileana

The fish swims

cu 2 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.