1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Fish swim."

"Fish swim."

Traducere:Peștii înoată.

April 20, 2014

13 comentarii


Von.Slimak

fish = peste, traducere hallo.ro. In acest sens traducerea "pestele inoata (innoata)" poate fi trecuta in categoria celor bune alaturi de "pestii inoata" ?


fantomitzah

"fish" se poate traduce si cu singularul "pește" si cu pluralul "pești".

Dar pentru ca verbul este "(they) swim", adica persoana a treia plural, atunci singura varianta care se potriveste este cea de plural.
Daca verbul ar fi fost "(it) swims", atunci era doar varianta de singular.


tatiana299506

De unde stiu ca aici este "they"? Chiar nu inteleg.


nenea_titi

La singur este "swims", iar la plural este "swim".


Von.Slimak

Mulţumesc frumos.


Ywy27883

Nu înțeleg cum îmi dau seama dacă "fish" este la singular sau plural, eu am considerat ca este singular, implicit persoana a treia (el, peștele) și am folosit "swims" și bineînțeles, a fost greșit. Nu-mi dau seama din explicația dvs. care este logica.


TomaRuxandra

Si eu la fel iti multumesc!


Livia204346

Cam invers, dar ...


VarticLidi

La singular cum e?


Atena_Ileana

The fish swims

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.