A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You love a boy."

Fordítás:Szeretsz egy fiút.

4 éve

7 hozzászólás


HegiBali

Így fordítottam: "imádsz egy fiút". Hibának vette. Megoldás variációként adta: "te imádsz egy fiút." a másik pedig a fenti, "szeretsz egy fiút". A második esetben miért nem kell a te névmás? Hibaként akartam jelenteni, de azt nem engedte.

4 éve

szekianya

én azt irtam szereted a fiút. ez miért nem jó?

4 éve

pinterc

hát ezaz :/

3 éve

erdos.gota

Azért, mert nem egy bizonyos fiút "A fiút" szeretsz, hanem egy akármelyiket.

3 éve

TthKlmn

Mert nem the van a boy előtt!!!

5 hónapja

TthKlmn

Nem lehet téveszteni hiszen nem boys van!!! Miért fontos az "egy" mint szó?

5 hónapja

BJG67
BJG67

A "fiút szeretsz" fordítást nem fogadta el, pedig szerintem jó.

3 hónapja